کد خبر : 1643908 | 25 مهر 1398 ساعت 11:49 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد: خلیلی قبول نکرد مشاور من باشد

انصاری فرد می گوید خلیلی قبول نکرد مشاور او باشد اما در باشگاه به روی مدیر سابق این تیم همیشه باز است.

انصاری فرد: خلیلی قبول نکرد مشاور من باشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری مراسم معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس در حضور مدیرعامل باشگاه، محمد حسن انصاری فرد در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد:

 

پیروانی مدیرتر از خلیلی است

 

او در ابتدای صحبت هایش با تشکر از خلیلی اظهار داشت: قبل از ورود به بحث، از آقای محسن خلیلی کمال تشکر را داریم. در این مدتی که بودند خیلی زحمت کشیدند. جاهایی بود که باشگاه نمی‌توانست پول تزریق کند اما او از جیبش هزینه کرد تا تیم دچار مشکل نشود ما از او خیلی تشکر می‌کنیم. به هر حال آقای پیروانی فردی باتجربه تر، با سابقه تر و به نظر من مدیرتر است و با سابقه ای که ایشان دارد، ما باید این تغییرات را انجام می‌دادیم و امیدوارم افشین خان در این پست موفق باشند و موفق هم خواهند شد.

 

خلیلی قبول نکرد مشاور مدیرعامل باشد

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا محسن خلیلی در مراسم معارفه حضور نداشت، گفت: دیروز به ایشان گفتم که معارفه بگذارم گفتند نه من اینطور راحتم. فقط بحث حقوق و مزایا را ما تا آخرین ریال می‌دهیم و نگران آن نباش و هر موقع هم خواستی بیا باشگاه و اگر خواستی به عنوان مشاور مدیرعامل هم حضور داشته باش که قبول نکردند. ما باهم خداحافظی کردیم اما در باشگاه به روی ایشان باز است چون پیشکسوت پرسپولیس هستند و زحمت کشیده اند و خدمات زیادی را هم به باشگاه ارائه کرده اند.

 

لزوم تغییر را احساس کردیم

 

انصاری فرد درباره شایعه این که آیا کالدرون درخواست این تغییر را داده بود، عنوان کرد: وارد این داستان نشویم، ما لزوم این تغییر را احساس کردیم و باید انجام می‌دادیم.

 

1443876

 

جای ترابی و شجاع در تیم ملی خالی بود

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد ملی پوشان نیز گفت: به نظرم جای آقای ترابی در تیم ملی خالی بود، جای خالی شجاع در دفاع کاملا مشخص بود و لیاقت داشتند در تیم ملی حاضر باشند و فکر می کنم آقای ویلموتس روی به خصوص شجاع خلیل زاده باید تجدید نظر کند.

 

ایرج عرب در پرسپولیس می ماند؟

 

انصاری فرد درباره ادامه حضور ایرج عرب در پرسپولیس باتوجه به انتصاب او در فدراسیون دوومیدانی گفت: این تصمیم آقای وزیر است و آقای سلطانی فر باید درباره ایشان تصمیم بگیرد و من اطلاعی ندارم.

 

پیروانی اسطوره پرسپولیس است

 

مدیرعامل سرخپوشان درباره شایعه گرفتن تعهد از پیروانی عنوان کرد: همچین چیزی صحت ندارد و ما همچین کاری نمی کنیم و این شایعه بدی بود که نشر پیدا کرد. ایشان هیچ تعهدی ندادند، اسطوره و افتخار پرسپولیس هستند و ما خودمان دوست داشتیم آقای پیروانی در کنار تیم باشد.

 

مشکلات درون تیمی را انعکاس نمی دهیم

 

او در پاسخ به این سوال که چرا تغییرات را از جایی شروع کرد که کمترین مشکل بود، گفت: مشکلات درون تیمی را که ما عنوان نمی‌کنیم، هرچیزی هم که باشد اصلا انعکاس نمی‌دهیم اما بحث لزوم تغییرات بود که باید انجام می‌شد.

 

1429919

 

رونمایی از اسپانسر جدید؛ به زودی!

 

وی در خصوص رونمایی از اسپانسر جدید گفت: به زودی این موضوع رونمایی می‌شود تا خیال بازیکنان، هواداران و کادرفنی راحت شود تا دیگر مشکل مالی مثل گذشته نداشته باشند.

 

منتظر برانکو هستیم

 

محمد حسن انصاری فرد درباره توافق با برانکو نیز اظهار داشت: قرار است ایشان پاسخ بدهند؛ ما پیشنهادمان را دادیم، ایشان هم پیشنهادشان را دادند و ما منتظر جوابشان هستیم.

.

وی در خصوص تداوم تغییرات در باشگاه گفت: تغییرات دیگر وجود دارند اما به مرور.

 

درباره برانکو نگران نیستیم

 

محمدحسن انصاری فرد راجع به شکایت برانکو عنوان کرد: نگران نیستیم، ما منتظر و امیدوار هستیم که به توافق برسیم تا مسیر ما در فیفا و کمیته انضباطی نباشد. ما دفاعیه داریم اما نمی خواهیم وارد این دعوا شویم. شکایت بودیمیر به دست ما نرسیده اما اگر این اتفاق بیفتد توافق خواهیم کرد.

 

تا نیم فصل بازیکنی جذب نمی شود

 

انصاری فرد درخصوص جذب بازیکن اظهار داشت: نیم فصل اگر کادرفنی به ما اعلام کند که در کدام پست ها نیاز دارد، جذب می کنیم. هواداران ما در جریان باشند که اصلا جا نداریم، بحث بازیکن و این ها را در موقع اش انجام می دهیم. اصلا این بحث ها را مطرح نکنند تا بازیکنان دچار استرس و... نشوند تا ما بتوانیم در نیم فصل انجام دهیم.

 

وی افزود: آریا برزگر را که یک توافق نامه داریم و قرار است به توافق نهایی برسیم تا امضا کنیم.

 

کالدرون می گوید براندائو بماند

 

او در پایان راجع به احتمال جدایی براندائو و تصمیم کالدرون نیز پاسخ یکی از خبرنگاران را به این شکل داد: اصلا همچین چیزی نیست، من چند بار با آقای کالدرون صحبت کردم و گفتند باشد و تا حالا هم سه بازی کرده و امیدواریم در بازی های آینده خودش را نشان دهد.

دیدگاه‌ها