کد خبر : 1643928 | 25 مهر 1398 ساعت 13:34 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

گاتزتا: اینتر در فکر جذب زلاتان از آمریکا

گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید اینتر برای تقویت خط حمله خود سه بازیکن را در نظر گرفته و احتمال دارد زلاتان ابراهیموویچ یکی از گزینه‌های اینتر باشد.

گاتزتا: اینتر در فکر جذب زلاتان از آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت امروز اعلام کرد اینتر به دلیل اینکه الکسیس سانچس ستاره شیلیایی این تیم به دلیل مصدومیت دست کم سه ماه از میادین دور خواهد بود و این باشگاه به دنبال گزینه‌ای پشتیبان برای روملو لوکاکو است نگاه خود را به بازار نقل و انتقالات معطوف کرده و سه بازیکن را برای تقویت خط حمله خود کاندید کرده است.

 

1434887

 

بر اساس این گزارش زلاتان ابراهیموویچ اولین گزینه اینتر است. ستاره سوئدی که قراردادش با لس‌آنجلس گلکسی در ماه دسامبر سال جاری به پایان می‌رسد. به عبارت دیگر ستاره بزرگ سوئدی به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات حضور خواهد داشت و این فرصتی است برای نراتزوری تا او را به میلان منتقل کند.

 

دومین نام مورد اشاره گاتزتا ماریو مانژوکیچ است. این بازیکن کروات یوونتوس از طرف منچستریونایتد و آث میلان هم دنبال می‌شود. سومین گزینه اینتر به نقل از گاتزتا کیتا بالده است که گاتزتا می‌گوید می‌تواند به صورت بازیکن قرضی به اینتر برگردد.

 

دیدگاه‌ها