کد خبر : 1643952 | 25 مهر 1398 ساعت 15:20 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت کتبی بارسا با تغییر میزبانی

تاریخ احتمالی اولین ال کلاسیکوی فصل مشخص شد

پس از اتفاقات اخیر در شهر بارسلونا این احتمال که ال کلاسیکوی 4 آبان ماه به تعویق بیفتد، بیشتر از همیشه است و مارکا مدعی شده که بازی روز چهارشنبه 27 آذر برگزار خواهد شد.

تاریخ احتمالی اولین ال کلاسیکوی فصل مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش حکم نهایی سران جدایی طلب ایالات کاتالونیا اعلام شد و آنها که از سال 2017 در حبس موقت به سر می بردند، اکنون باید حداقل 10 سال را در زندان به سر ببرند.

باشگاه بارسلونا در واکنش به این حکم بیانیه ای صادر کرد و خواستار آزاد شدن زندانیان شد. از همان روز شهر های ایالت کاتالونیا به خصوص بارسلونا صحنه تظاهرات و اغتشاش است. 

 

 

1443935

 

 

روز گذشته بود که اتحادیه لالیگا از کمیته برگزاری بازی ها تقاضای تغییر میزبانی ال کلاسیکو از نوکمپ به برنابئو را داد. پیشنهادی که با مخالفت دو باشگاه روبرو شد و حتی بارسلونا امروز کتبا مخالفت خود با بازی در برنابئو را اعلام کرد ولی رئال و بارسا موافق تعویق ال کلاسیکو هستند. دولت اسپانیا هم برگزاری بازی در روز 4 آبان را جایز نمی داند و معتقد است که امنیت بازیکنان رئال مادرید در خطر خواهد بود.

 

طبق ادعای مارکا، دو تاریخ چهارشنبه 4 و 18 دسامبر یعنی 13 و 27 آذر برای این بازی تعیین شده است و احتمال اینکه بازی در روز 27 آذر برگزار شود بیشتر به نظر می رسد. 27 آذر تاریخ دلخواه لالیگا برای ال کلاسیکو نیست ولی کمیته برگزاری رقابت ها این تاریخ را برای بازی بهترین می داند. در این تاریخ دور سوم کوپا دل ری قرار است برگزار شود و تمام تیم های لالیگا به غیر از رئال، بارسا، اتلتیکو و والنسیا در این دور بازی خواهند داشت.

 

 

1443938

 

 

دیدگاه‌ها