کد خبر : 1643962 | 25 مهر 1398 ساعت 16:11 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست رسمی اتلتیکو و ویارئال برای بازی در آمریکا

دو باشگاه اتلتیکو و ویارئال از اتحادیه لالیگا درخواست کرده اند که بازی آنها در هفته 15 لالیگا در شهر میامی آمریکا برگزار شود.

درخواست رسمی اتلتیکو و ویارئال برای بازی در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، طرح برگزاری یکی از بازی های لالیگا در خارج از اسپانیا و مشخصا کشور آمریکا از سال گذشته به جریان افتاد و حتی قرار بود بازی بارسا و جیرونا، ژانویه 2019 در میامی برگزار شود اما با مخالفت فدراسیون فوتبال اسپانیا و فیفا این اتفاق رخ نداد. لالیگا بسیار مُصر به برگزاری این بازی در آمریکا بود و هنوز دست از تلاش برای محقق شدن این رویا برنداشته است.

 

امروز رسانه های اسپانیایی گزارش دادند که دو باشگاه ویارئال و اتلتیکو مادرید از لالیگا درخواست کرده اند بازی هفته 15 که قرار است در ورزشگاه لاسرامیکا برگزار شود، به هارد راک استادیوم میامی آمریکا منتقل شود. دیداری که برای 6 دسامبر(15 آذرماه) پیش بینی شده است.

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اما باز هم با این قضیه مخالفت کرد و عنوان داشت نیاز به 5 مجوز برای برگزاری این بازی در آمریکا است و احتمال برگزاری آن را رد کرد.

 

میگل آنخل خیل مدیر اجرایی اتلتیکو در این رابطه به خبرنگاران گفت:« اتلتیکو هر سال در تلاش برای معرفی برند لالیگا در قاره های مختلف است و برگزاری یک بازی از لالیگا در خارج از اسپانیا می تواند معرف خوبی برای هواداران فوتبال در سایر نقاط دنیا باشد. دیدار بزرگی که می تواند آینده را رقم بزند. این اتفاق می تواند از هر جهت مثبت باشد.»

 

دیدگاه‌ها