کد خبر : 1643966 | 25 مهر 1398 ساعت 16:44 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

باند سرقت از فوتبالیست‌های مادریدی متلاشی شد

گروهی که در طی ماه های اخیر، سرقت های زنجیره ای از فوتبالیست های رئال و اتلتیکو را برنامه ریزی و اجرا می کرد، شناسایی و متلاشی شد.

باند سرقت از فوتبالیست‌های مادریدی متلاشی شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، دو هفته پیش منزل توماس پارتی بازیکن غنایی تیم اتلتیکو برای دومین بار در یک هفته مورد حمله سارقان ناشناس قرار گرفت. این در حالی است که خدمتکار او بدون آسیب موفق شد از گزند دزدها فرار کند اما بخشی از لوازم خانگی و وسایل ارزشمند او  ربوده شد.

نکته جالب این است که در جریان برگزاری دربی مادرید، سارقان خانه کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید را نیز مورد حمله قرار دادند و موفق شدند به هدف خود نیز برسند.

 

 

1443951

 

 

پیش تر هم تعدادی از ورزشکاران معروف حاضر در مادرید نیز از دزدی های این چنینی پرده برداشته بودند. لوکاس واسکز و ایسکو دو بازیکن اسپانیایی بودند که چنین اتفاقی را تجربه کردند. همچنین زین الدین زیدان و کریم بنزما نیز پیش تر به پلیس خبر داده بودند که خانه‌شان مورد سرقت قرار گرفته است.

 

امروز اعلام شد که پلیس اسپانیا موفق به شناسایی سه خانه در مادرید و یک خانه در تولدو شده است که محل اختفای سارقین بوده و در آنها مقادیری پول و اشیای ربوده شده از جمله چند ساعت گرانبها و نیز مدال نایب قهرمانی چمیپونزلیگ 2016 توماس پارتی کشف شده است. یکی از افراد دستگیر شده آلبانیایی تبار است که سال 2007 از سوی پلیس دستگیر و سپس آزاد شده بود.

 

دیدگاه‌ها