کد خبر : 1643968 | 25 مهر 1398 ساعت 17:00 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد با هدف منچستر

باشگاه یوونتوس قصد دارد طی روزهای آینده قرارداد وویژک، شزنی دروازه‌بان لهستانی خود را تمدید کند.

یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد با هدف منچستر

به گزارش "ورزش سه"، وویژک شزنی، دروازه‌بان ۲۹ ساله و لهستانی یوونتوس، در سال ۲۰۱۷ از رم به این تیم منتقل شد. شزنی که در فصل اول حضورش در تورین نیمکت‌نشین جانلوئیجی بوفون بود، در سال ۲۰۱۸ و پس از پیوستن بوفون به پاری سن ژرمن به دروازه‌بان اول بیانکونری تبدیل شد. او امسال نیز با وجود بازگشت بوفون به یووه باز هم به عنوان انتخاب اول مائوریتزیو ساری در دروازه این تیم به کار گرفته می شود.

 

 

1443953

 


شزنی هم اکنون تا پایان سال ۲۰۲۱ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد. یوونتوسی ها این نگرانی را دارند که این دروازه‌بان لهستانی با نزدیک شدن به پایان قراردادش با پیشنهاد سایر تیم‌ها روبرو شود؛ از همین رو قصد دارند تا قرارداد این دروازه‌بان ۲۹ ساله خود را تمدید کنند.
درباره آینده داوید دخیا در منچستر یونایتد تردیدهایی وجود دارد و به همین دلیل مسئولان این باشگاه انگلیسی به دنبال جانشینی مطمئن در صورت جدایی این دروازه‌بان اسپانیایی خود خواهند بود؛ پاری سن ژرمن در تابستان گذشته علاقه زیادی به جذب داوید دخیا نشان داده بود اما آنها کیلور ناواس را از رئال مادرید جذب کردند تا کمی خیال یونایتد از جدایی دخیا راحت شود.


با وجود همه این صحبت ها باشگاه یوونتوس اصرار دارد تا برای پایان دادن به شایعات پیوستن شزنی به منچستریونایتد، قرارداد دروازه بان لهستانی خود را طی روزهای آینده تمدید کند.
شزنی هم اکنون سالیانه ۳.۵ میلیون یورو حقوق دریافت می کند و باشگاه یوونتوس قصد دارد علاوه بر تمدید قرارداد او، دستمزدش را نیز افزایش دهد.

 

دیدگاه‌ها