کد خبر : 1643970 | 25 مهر 1398 ساعت 17:14 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو پادشاه اینستاگرام؛ CR7 دو برابر مسی

کریستیانو رونالدو پردرآمدترین فوتبالیست دنیا در اینستاگرام است و از این حیث دو برابر لیونل مسی بزرگترین رقیب خود، کسب در آمد می کند.

رونالدو پادشاه اینستاگرام؛ CR7 دو برابر مسی

به گزارش "ورزش سه"، اینستاگرام به نیروی بزرگ برای درآمد زایی بازیکنان فوتبال تبدیل شده است.

فوتبالیست های سرشناس با پست هایی که می گذارند نه تنها هواداران خود را در جریان وضعیت و افتخارات خود می‌گذارند بلکه درآمدهای نجومی هم کسب می کنند و طبق انتظار کریستیانو رونالدو با توجه به محبوبیت زیاد و تعداد فالوئرهایی که دارد بیشترین درآمد را از اینستاگرام دارد.

 

 

1443796

 

 

آمار منتشر شده از درآمد فوتبالیست‌ها از طریق تبلیغات اینستاگرامی، نشان می‌دهد کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس در صدر جدول کسب درآمد از این شبکه اجتماعی قرار دارد.

فوق ستاره پرتغالی با برندهای معروفی همچون آرمانی، کاسترول، تگ هاوئر، کوکاکولا، کی اف سی، کوناکی، هربالایف، کلیر و دازن قرارداد دارد و اینستاگرام محبوب ترین پلتفرم اجتماعی برای تبلیغ محصولات این کمپانی ها از سوی او محسوب می شود.

 کریستیانو رونالدو که با داشتن 186 میلیون نفر، بیشترین میزان دنبال‌کننده در اینستاگرام را دارد در 12 ماه گذشته توانسته مبلغ 38.2 میلیون پوند (44 میلیون یورو) را از راه تبلیغات اینستاگرامی کسب کند. رونالدو در 12 ماه اخیر، اسپانسر 34 پست تبلیغاتی بوده و بابت هر پست، 900 هزار یورو کسب درآمد داشته است. لیونل مسی در 12 ماه اخیر، اسپانسر 36 پست اینستاگرامی بوده اما از هر پست تقریبا 600 هزار یورو کسب درآمد کرده است.

 

 

1435293

 

 

در واقع مسی از مجموع پست‌های تبلیغاتی، 21.5 میلیون یورو درآمد کسب کرده و  این رقم، تقریبا نصف میزان درآمد رونالدو از پست‌های اینستاگرامی است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، بیشترین میزان درآمد را از طریق اینستاگرام کسب می‌کنند. پس از رونالدو و مسی، کندال جنر و دیوید بکام، بیشترین میزان درآمد را از طریق اینستاگرام دارند.

در میان فوتبالیست‌ها، پس از رونالدو، مسی و بکام، نام نیمار و زلاتان ابراهیموویچ در رده‌های بعدی بیشترین میزان درآمد از طریق اینستاگرام به چشم می‌خورد.

 

 

1443955

 

دیدگاه‌ها