کد خبر : 1644049 | 26 مهر 1398 ساعت 10:10 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۸ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۷ اکتبر مصادف با ۲۶ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ مصاحبه با کوبو


این روزنامه چاپ شهر مادرید صفحه اصلی امروزش را به مصاحبه با کوبو، پدیده ژاپنی رئال مادرید، اختصاص داده است. کوبو که در ابتدای فصل به صورت قرضی از رئال به مایورکا پیوست، فردا مقابل کهکشانی ها به میدان خواهد رفت. مارکا با تیتر "به مادرید آمدم چون آن ها برای آینده‌ام برنامه داشتند" به مصاحبه این بازیکن جوان ژاپنی اشاره کرده است.


این روزنامه در بخشی دیگر به عقب افتادن زمان بازی ال کلاسیکو اشاره کرده است.

 

1444043


آاس؛ تعویق الکلاسیکو


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس با تیتر "تاخیر" به تعویق افتادن تاریخ بازی الکلاسیکو را روی صفحه اصلی خود برده است و عنوان کرده که این بازی در تاریخ ۱۸ دسامبر برگزار خواهد شد.


این نشریه در بخشی دیگر به آمادگی ناپولی برای مذاکره بر سر هافبک خود یعنی فابیان اشاره کرده است.

 

1444047


اسپورت؛ ال کلاسیکو در تاریخ ۱۸ دسامبر


این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا تیتر اصلی خود را به عقب افتادن زمان بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر"به تعویق افتاد" عنوان کرده که دیدار ال کلاسیکو در تاریخ ۱۸ دسامبر برگزار خواهد شد.


اسپورت در بخشی دیگر به رهایی یافتن یوردی آلبا از بند مصدومیت اشاره کرده است و عنوان کرده که او هیچ مشکلی برای بازی مقابل ایبار ندارد.

 

1444042


موندو؛ اینجا هم تعویق الکلاسیکو


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی موندو نیز همچون اسپورت، صفحه اصلی خود را به تغییر زمان بازی ال کلاسیکو اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "الکلاسیکو به تعویق افتاد" به این موضوع پرداخته است.


اسپورت در بخش دیگر به بازی فردای رئال مادرید و مایورکا اشاره کرده است و عنوان کرده که رئال برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به پیروزی در آن بازی دارد.

 

1444048


گاتزتا دلو اسپورت؛ اینتر آماده به چالش کشیدن یووه


این روزنامه چاپ شهر میلان تیتر اصلی خود را به آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، اختصاص داده است.


گاتزتا با تیتر "مانور کونته" به این موضوع اشاره کرده است و عنوان کرده که کونته و تیمش آماده هستند تا در ادامه فصل یوونتوس را به چالش بکشند و پس از چند سال قهرمانی را از دستان این تیم بربایند.


این روزنامه در بخشی دیگر به اولین امتحان استفانو پیولی روی نیمکت میلان و در بازی مقابل لچه اشاره کرده است.

 

1444044


توتو اسپورت؛ هدیه آلگری به یووه


این روزنامه چاپ شهر تورین صفحه اصلی خود را به مکس آلگری اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده که آلگری احتمالاً طی هفته های آینده به عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد انتخاب خواهد شد. توتو اسپورت با تیتر "۶۰ میلیون آلگری، چه هدیه ای به یووه" عنوان کرده که آلگری در صورت قبول هدایت منچستر یونایتد با ۶۰ میلیون یورو به دنبال خرید امره جان و ماریو مانژوکیچ خواهد بود.

 

1444045


اکیپ؛ جنگ ثروتمندها


این روزنامه فرانسوی با کارکردن عکسی از مالکین دو باشگاه پاری سن ژرمن و نیس و با تیتر "بازی افراد ثروتمند" به دیدار امشب پاریسن ژرمن و نیس اشاره کرده است. پاریسی ها در رتبه اول قرار دارند و نیس در رتبه هشتم جدول لوشامپیونه قرار گرفته است.

 

1444046

دیدگاه‌ها