کد خبر : 1644070 | 26 مهر 1398 ساعت 12:50 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لورنتیس:

ناپولی در نهایت چاره‌ای جز فروش کولیبالی ندارد

رئیس باشگاه ناپولی که اخیرا پیشنهاد 105 یورویی برای فروش کالیدو کولیبالی ستاره تیمش را رد کرده می‌گوید جدایی این ستاره سنگالی از ناپولی در نهایت اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

ناپولی در نهایت چاره‌ای جز فروش کولیبالی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی می‌گوید با وجود همه تلاشهای این باشگاه می‌داند که در نهایت جدایی کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی خط دفاعی این تیم از باشگاه اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. این در حالی است که دی‌لورنتیس همین اواخر پیشنهاد 105 میلیون یورویی برای واگذاری کولیبالی را رد کرده بود.

 

1444075

 

کولیبالی که از سال 2014 از باشگاه بلژیکی خنک به ناپولی منتقل شده در این سالها خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعین حال حاضر دنیا مطرح کرده و خواهان‌ بسیاری دارد.

 

کولیبالی 28ساله در تابستان امسال با شایعات بسیاری درباره انتقالش به منچستریونایتد روبرو بود ولی در نهایت شیاطین سرخ با قراردادی رکوردشکن هری مگوایر را به خدمت گرفتند و کولیبالی در ناپولی ماندگار شد.

 

1444074

 

دی‌لورنتیس در گفتگو با اسکای درباره کولیبالی گفت:" من عاشق کولیبالی هستم و برای همین پیشنهاد 105 میلیون یورویی که برای او داده بودند را رد کردم. ولی می‌دانم زمانی خواهد رسید که چاره‌ای جز فروش او نخواهم داشت. هر کس می‌گوید که دفاع ما در این مدت پیشرفت نکرده اشتباه می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها