کد خبر : 1644074 | 26 مهر 1398 ساعت 13:50 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی که قبلا از سرمربی تیمش نفرت داشت!

مالک جدید باشگاه نیس که از هواداران پر و پا قرص منچستریونایتد است می‌گوید در گذشته از پاتریک ویرا سرمربی فعلی تیمش متنفر بوده چرا که او ستاره آرسنال بوده است.

مالکی که قبلا از سرمربی تیمش نفرت داشت!

به گزارش "ورزش سه"، جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه فرانسوی نیس که از هواداران سرسخت باشگاه انگلیسی منچستریونایتد است می‌گوید زمانی که پاتریک ویرا، سرمربی فعلی نیس بازیکن آرسنال بوده و در این تیم که رقیب سرسخت یونایتد در انگلیس است می‌درخشیده از او متنفر بوده است.

 

1444080

 

ویرا در فاصله سالهای 1996 تا 2005 در آرسنال دورانی درخشان را پشت سر گذاشت و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام حذفی انگلیس بدست آورد.

 

راتکلیف که در اوایل سال جاری میلادی باشگاه فرانسوی نیس را به ارزش 100 میلیون یورو خریداری کرده و مالک جدید این باشگاه شد، می‌گوید در گذشته و زمانی که پاتریک ویرا، سرمربی فعلی نیس، ستاره آرسنال بوده به دلیل رقابت شدید بین آرسنال و منچستریونایتد از او تنفر داشته.

 

راتکلیف در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ گفت:" من پاتریک را دوست دارم چرا که او به کار کردن با جوانها علاقه دارد و کارش در مربی‌گری فوتبالیست‌های جوان عالی است. ولی من قبلا از او متنفر بودم".

 

میلیاردر انگلیسی مالک باشگاه نیس در ادامه گفت:" زمانی که پاتریک در آرسنال بازی می‌کرد هر وقت با آن تیم مقابل یونایتد قرار می‌گرفت با روی کین که ستاره یونایتد بود وارد دوئلی سخت و هیجان‌انگیز می‌شد. آن موقع از درخشش پاتریک برای آرسنال لجم می‌گرفت و او حالا سرمربی تیم من است".

 

دیدگاه‌ها