کد خبر : 1644084 | 26 مهر 1398 ساعت 14:29 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر تایید کرد، دخیا غایب بازی با لیورپول

داوید دخیا گلر اسپانیایی منچستریونایتد به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند یکشنبه پیش رو تیمش را برابر لیورپول همراهی کند.

سولسشر تایید کرد، دخیا غایب بازی با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه در اولدترافورد حساس ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس بین منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهد شد. قرمزهای آنفیلد با اقتدار در صدر قرار دارند ولی یونایتد با کسب تنها 9 امتیاز در رده 12 جدول قرار گرفته و برای این بازی با بحران مصدومیت دو ستاره ارزشمند خود داوید دخیا و پل پوگبا نیز روبرو است.

دخیا در جریان بازی اسپانیا و سوئد از مقدماتی یورو 2020 مصدوم شد و به بازی فردا نخواهد رسید.

 

 

1444107

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد با تایید این خبر گفت:« انتظار ندارم دخیا بتواند یکشنبه ما را برابر لیورپول همراهی کند اما مصدومیت او آنقدرها که فکر می کردم، وخیم نیست. بازی اسپانیا را که تماشا می کردم، با مصدومیت دخیا تصورم بر این بود که تا وقفه بعدی بازی های ملی(یک ماه دیگر) او را در اختیار نخواهیم داشت ولی اینطور نبود و زودتر شاهد بازگشتش به میادین خواهیم بود.»

 

شیاطین سرخ از 8 بازی خود تنها 9 امتیاز اندوخته اند و این بدترین شروع تاریخ شان در لیگ برتر است. یک شکست دیگر برابر لیورپول می تواند شرایط منچستری ها را بدتر از این کند. سولسشر درمورد شرایط تیمش گفت:« بازیکنان ما موقعیت هایی را در طول بازی از دست می دهند که در شرایط عادی امکان ندارد آنها را به گل تبدیل نکنند. چیزی شبیه به مشکل اعتماد به نفس که در ذات انسان است اما این بر عهده ماست که توپ را در چارچوب جای بدهیم. پرس بازیکنان در زمین حریف خیلی خوب بوده، تعهد و عملکردشان در زمین را نمی توان زیر سوال برد اما در خلق موقعیت گل مشکل داریم و به اندازه کافی صاحب شانس گلزنی نمی شویم. طبیعی است که در چنین شرایطی نمی توانیم یک شروع خوب در فصل را رقم بزنیم.»

 

 

1441276

 

 

شرایط تیم برای بازی با لیورپول:« لیورپولی ها در لیگ بی نقص ظاهر شده‌اند ولی ما مشتاق این بازی هستیم. این یک بازی عالی برای بازیکنان و طرفداران است. اخیرا دوران سختی را سپری کرده‌ایم و اطمینان دارم بازی خوبی انجام خواهیم داد. 
خیلی از بازیکنان از ما دور بودند ولی جو همیشه مثبت است. جو حاکم بر تیم مثبت است و بازیکنان و عوامل باشگاه می‌دانند این بازی توسط عده زیادی تماشا خواهد شد. وقتی با این باشگاه قرارداد امضا می‌کنید، رویارویی با لیورپول که یکی از رقبای اصلی تیم است، از اولین چیزهایی است که به آن فکر می‌کنید.»

دیدگاه‌ها