کد خبر : 1644100 | 26 مهر 1398 ساعت 16:30 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت یونایتد را به تاخیر می اندازیم

کلوپ: فریب جو روانی منچستری ها را نمی خورم

یورگن کلوپ معتقد است بازی برابر لیورپول برای منچستری ها بهترین موقعیت ممکن برای بازگشت به رقابت ها محسوب می شود.

کلوپ: فریب جو روانی منچستری ها را نمی خورم

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه در اولدترافورد دیدار حساسی بین منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهد شد. دربی انگلیس که تحت هر شرایطی حساسیت های خاص خود را دارد. شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. لیورپول با کسب هشت برد متوالی و 24 امتیاز در صدر لیگ برتر است ولی یونایتد با 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

لیورپول در یازده بازی متوالی خود در اولدترافورد موفق به کسب پیروزی نشده و آمار یورگن کلوپ سرمربی این تیم در مصاف با شیاطین سرخ نیز جالب نیست. فصل گذشته لیورپول در آنفیلد 3-1 بر منچستر پیروز شد و بازی برگشت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

 

1444124

 

 

کلوپ در نشست بازی با منچستریونایتد گفت:« من 100 درصد از قدرت منچستریونایتد آگاهم و انتظار دارم با بهترین ترکیب ممکن برابر ما قرار بگیرند. 4 روز پیش اوله گنار سولسشر(سرمربی یونایتد) گفت که پوگبا و دخیا شانسی برای بازی مقابل ما ندارند؛ اما امروز حاضر نشد این احتمال را به طور قطع رد کند. او امروز گفت شاید و فردا خواهد گفت 100 درصد می رسند. در مورد مارسیال هم شرایط مشابه است.

من از جو روانی چنین بازی هایی باخبرم و مشکلی هم با آن ندارم. به اندازه کافی باتجربه هستم که فریب نخورم و چنین شرایطی را به خوبی مدیریت کنم. باید بسیار بسیار بسیار سرزنده و شاداب بازی کنیم. در تمام لحظات بازی باید ایده هایی روشن داشته باشیم و باید به قدرت حریف احترام بگذاریم و این کار را نیز انجام خواهیم داد. یونایتد تیمی بسیار خوب ولی در وضعیت بد است. آنها از این شرایط راضی نیستند و قصد تغییرش را دارند اما باید باعث شویم تا روند بازگشت یونایتد با یک هفته تاخیر مواجه شود.»

 

یورگن کلوپ ادامه داد:«:« فکر نمی کنم تیم های زیادی در دنیا باشند که بخواهند در حال حاضر برابر لیورپول قرار بگیرند. شاید فقط منچستریونایتد چنین علاقه ای دارد. این بازی می تواند برای آنها که فعلا شرایط خوبی ندارند، یک سکوی پرتاب باشد. آنها می گویند ما برای شان بهترین حریف ممکن هستیم ولی باید کاری کنیم که نظرشان عوض شود. ما در ورزشگاه خودمان از اتمسفری که هواداران ایجاد می کنند، نهایت استفاده را می بریم و فوق العاده موثر است و می دانم که از این حیث اولدترافورد نیز برای یونایتد شرایط بدی ندارد.»

 

 

1439790

 

 

کلوپ در مورد شانس پیروزی تیمش گفت:« من پیش از هیچ دیداری از برد مطمئن نیستم ولی همیشه سعی می کنم خوشبین باشم و برای تیمم شانس برد قائل باشم. اینکه در سال های اخیر نتوانسته ایم در زمین یونایتد نتایج خوبی کسب کنیم، خیلی مهم نیست. در چنین دیدارهایی تاریخ خیلی اهمیت ندارد.»

 

وضعیت مصدومان:« نمی توانم به صورت قطعی حضور آلیسون، محمد صلاح و ماتیپ را تایید کنم. باید ببینیم شرایط شان در تمرین چگونه خواهد بود. آلیسون الان هیچ مشکلی ندارد و صلاح و ماتیپ هم در دو جلسه تمرینی اخیر شرکت کردند و باید ببینیم در دو جلسه باقی مانده وضعیت چگونه می شود. تا الان همه چیز خوب بوده اما هنوز دو جلسه تمرینی باقی مانده و ما تصمیمی در مورد ترکیب نگرفتیم. خبر خوب این است که بازیکنان بدون مصدومیت از بازی های ملی بازگشتند»

 

کلوپ در مورد کنایه اسکای اسپورتس به منچستر که در تیم منتخب دو تیم، یازده بازیکن لیورپول را قرارداده است، گفت:« منچستریونایتد از نظر ما تیمی بزرگ است و به این مسائل توجهی نداریم. ما برابر یک تیم بزرگ به میدان خواهیم رفت نه یونایتدی که آنها تعریف کرده اند. خنده دار است؛ انگار ما در سیرک نشسته ایم و نمایش یک دلقک را تماشا می کنیم.»

 

دیدگاه‌ها