کد خبر : 1644102 | 26 مهر 1398 ساعت 16:39 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری هفته دوم لیگ برتر بانوان

مدعیان قهرمانی رسما استارت زدند

هفته دوم بازی های لیگ برتر بانوان برگزار شد و سه تیم مدعی باز هم موفق به پیروزی در بازی های خود شدند.

مدعیان قهرمانی رسما استارت زدند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های این هفته لیگ برتر بانوان دوازده تیم حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند و در این سه تیم مدعی شهرداری بم، شهرداری سیرجان و آذرخش کردستان توانستند بر حریف خود چیره شوند و سه امتیاز دیدار دوم را نیز از آن خود کنند. 

 

•  پارس جنوبی بوشهر 0 شهرداری بم 6

 

بمی ها که در دیدار ابتدایی لیگ برابر حریف توانستند سه امتیاز (به دلیل حاضر نشدن ملوان در بازی) به دست بیاورند در این دیدار برای اولین بار در زمین حاضر شدند و توانستند با بهناز طاهرخانی(2 گل)، زهرا قنبری، مونا حمیدی، زهرا سربالی و فاطمه گرایلی گل های تیم شهرداری بم را در این دیدار به ثمر رساندند. با این حساب آنها 6 امتیازی شدند و البته پارس جنوبی ها هم کماکان بدون امتیاز در قعر جدول حضور دارند.  

 

1444121

 

•  ملوان بندرانزلی 1 سپاهان اصفهان 1

 

انزلی چی ها بعد از غیبت در اولین بازی، در این دیدار خانگی توانستند به میدان بروند و البته در دیدار برابر سپاهان یکی از حساس ترین بازی های هفته را برگزار کنند و در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. افسانه اقبال گلزن تیم ملوان و مرضیه فیضی هم گلزن تیم سپاهان بود که هنوز نتوانستند خود را به عنوان یک مدعی در این بازی ها نشان دهند. با این حساب ملوانان و سپاهانی ها هرکدام یک امتیاز در جدول رده بندی از آن خود کردند. 

 

•  آویسا خوزستان 0 زاگرس شیراز 2

 

آویسا پس از شکست سنگین در دیدار ابتدایی در این بازی نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و کماکان بدون امتیاز باقی ماند اما شیرازی ها که دیدار ابتدایی خود را با یک پیروزی به پایان رسانده بودند حالا با این نتیجه توانستند به ششمین امتیاز خود دست پیدا کنند. گل های آنها را در این دیدار نیز بتول قاسمی به ثمر رساند. 

 

1444122

 

•  شهرداری سیرجان 3 هیات فوتبال البرز 1 

 

سیرجانی ها که دیدار ابتدایی خود را با 6 گل به پیروزی رسیده بودند در دومین دیدار نیز توانستند یک پیروزی پرگل به دست بیاورند تا 6 امتیازی شوند. هستی فروزنده(2 گل) و سهیلا نظام آبادی گل های این تیم را به ثمر رساندند و در سوی دیگر نیز سارا قمی موفق شد تنها گل تیم کرجی را به ثمر رساند و در صدر جدول گلزنان لیگ حضور یافت. هیات فوتبال البرز در اولین دیدار خود یک پیروزی ارزشمند به دست آورد و اکنون 3 امتیازی است. 

 

•  ذوب آهن 1 همیاری آذربایجان غربی 0

 

ذوبی ها که تغییراتی زیاد نسبت به فصل قبل داشتند پس از شکست سنگین در اولین بازی، در این دیدار موفق شدند با گل نرگس زهری سه امتیاز مهم برابر ارومیه‌ای‌ها به دست آوردند. آنها اکنون سه امتیازی هستند و آذربایجانی ها نیز کماکان بدون امتیاز هستند. 

 

1444123

 

•  آذرخش کردستان 1 پالایش گاز ایلام 0

 

آذرخشی ها که با تغییراتی توانستند خود تیم خوبی جمع کنند در دومین دیدار خود نیز موفق شدند با یک پیروزی به کار خود پایان دهند. آنها در این بازی با گل سمیه خرمی توانستند پیروزی را به دست بیاورند و 6 امتیازی شوند. در سوی دیگر اما ایلامی ها با همان پیروزی 5 گله ای که در بازی ابتدایی به دست آورده بودند همچنان 3 امتیازی باقی ماندند. 

 

عکس ها: زهرا باغبان، آریا جعفری

دیدگاه‌ها