کد خبر : 1644114 | 26 مهر 1398 ساعت 18:04 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از فلاحت‌زاده، داداش‌زاده، اکتاویو و... حالا هاشم‌پور

استارت ششمین سرمربی ساحلی با برنز

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست به عنوان سومی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی دست پیدا کنند. این تورنمنت اولین تجربه سرمربی جدید این تیم است.

استارت ششمین سرمربی ساحلی با برنز

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران این روزها توانست یک عنوان دیگر به مجموعه افتخارات جهانی خود اضافه کند و این اتفاق، یعنی کسب مقام سومی در بازی های جهانی ورزش های ساحلی به وقوع پیوست. 

 

ایران در این دوره از بازی ها برای اولین بار با سرمربیگری عباس هاشم پور در زمین حضور پیدا کرد. هاشم پور که سابقه کاپیتانی تیم فوتبال ساحلی ایران را در کارنامه خود دارد حدودا هشت سال به عنوان کمک مربی روی نیمکت تیم ملی ایران نشست و به همراه مربیان مختلف توانست عناوینی همچون قهرمانی آسیا، قهرمانی جام بین قاره‌ای و سومی جام جهانی را به دست آورده است.

 

هاشم پور در حالی به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران راهی عمان شد که ششمین مربی این تیم به حساب می آید. پیش از او مارکو اوکتاویو، بهزاد داداش زاده، فرشاد فلاحت زاده، رضا صادقپور و میرشمسی روی نیمکت تیم ساحلی ایران می نشستند و نکته جالب در این باره اینکه مارکو اوکتاویو (که البته تیم طلایی ساحلی ایران با حضور او راه افتاد) رکورددار این موضوع است و تاکنون سه بار و در مقاطع مختلف به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منصوب شده است. پس از او فرشاد فلاحت زاده با دو بار انتصاب به عنوان سرمربی در رده دوم قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها