کد خبر : 1644125 | 26 مهر 1398 ساعت 18:57 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

قمی صدرنشین ماند، قنبری آغاز کرد

نبرد خانم گل‌های لیگ برتری شروع شد

با حضور تیم شهرداری بم و گلزنی زهرا قنبری، نبرد رسیدن به عنوان خانم گلی بین او و سایر مهاجمان لیگ شروع شد.

نبرد خانم گل‌های لیگ برتری شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته دوم لیگ برتر بانوان، تیم شهرداری بم هم توانست به میدان برود. آنها در این دیدار به مصاف پارس جنوبی رفتند و توانستند این تیم را با 6 گل در هم بکوبند. اما نکته اصلی این دیدار پیروزی بمی(که قطعی به نظر می رسید) نبود و سوژه بازی دو تیم آغاز گلزنی زهرا قنبری بود.

 

رکورددار گلزنی در تاریخ لیگ برتر بانوان توانست در اولین خود در فصل جدید یک گل به ثمر برساند تا رسما وارد جدول گلزنان شود. قنبری که در سال های قبل هم توانست به عنوان خانم گلی دست پیدا کند، به خوبی می داند که برای رسیدن دوباره به این عنوان باید از سد چند مهاجم کاربلد لیگ بگذرد که یکی از آنها قطعا سارا قمی است.

 

1444121

 

البته از بدشانسی قنبری همین بس که حریف بمی ها در بازی هفته ابتدایی لیگ ملوان بندرانزلی بود و با توجه به حضور نیافتن آنها در زمین، شهرداری بم سه بر صفر پیروز اعلام می شود و در صورتی که شهرداری چی ها اگر در زمین حضور می یافتند شاید قنبری هم می توانست برای تیمش گلزنی کند و به این ترتیب با او یک بازی کمتر از دیگران به رقابت با دیگر مهاجمان لیگ می پردازد.

 

مهاجم سابق ملوانان که تا پیش از فصل قبل رکورد بیشترین گل زده در تاریخ لیگ تا فصل قبلی در دست وی بود که در نهایت توسط قنبری شکسته شد. قمی که از ملوان نقل مکان کرده تا در تیم هیات فوتبال البرز به بازی خود ادامه دهد در دیدار ابتدایی این تیم موفق شد 5 بار دروازه حریف را باز کند و در دیدار دوم نیز با قدرتمند بودن حریف توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه شهرداری سیرجان کند. به این ترتیب او اکنون با 6 گل زده در صدر بهترین گلزنان لیگ قرار گرفت.

 

1444144

 

البته به غیر از قمی و قنبری باید از چند مهاجم کاربلد دیگر نام برد که می توانند خود را به عنوان رقیب جدی عنوان خانم گلی مطرح کنند که از آن جمله می توان به زهرا حاتم نژاد(4 گل)، بتول قاسمی(3 گل)، افسانه چتر نور(3 گل) و ... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها