کد خبر : 1644134 | 26 مهر 1398 ساعت 21:55 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: چالش آرسنال حفظ رتبه سوم است

اونای امری، سرمربی آرسنال مدعی شد حفظ رتبه سوم چالش فعلی تیمش خواهد بود.

اونای امری: چالش آرسنال حفظ رتبه سوم است

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار داشته و دوشنبه شب باید به مصاف شفلیدیونایتد بروند. اونای امری ابراز امیدواری کرد تیمش بهترین عملکرد خود در این دیدار را ارائه داده و سه امتیاز را کسب کند.

 

اونای امری گفت: "همه بازیکنان آرسنال آماده بازی کردن در تعداد بازی های فراوانی هستند و وقتی ما در ابتدای فصل تصمیم به استفاده از این ترکیب از بازیکنان گرفتیم و برای هر پست دو بازیکن آماده در اختیار داریم. زیرا در ابتدای فصل می دانستیم ممکن است برخی بازیکنان مصدوم شوند و تعداد بازی های زیادی پیش رو داریم.

 

1439145

 

حالا ما در لیگ برتر بازی داریم که اولین و مهمترین رقابت برای ما خواهد بود و در حال حاضر در رده سوم جدول هستیم. روز دوشنبه حفظ این موقعیت برای ما یک چالش بزرگ دیگر است و می دانیم برای حفظ این موقعیت باید 90 دقیقه قدرتمند بازی کنیم. برابر شفلید به دنبال بهترین عملکرد و کسب سه امتیاز هستیم.

 

در آخرین بازی خود مقابل بورنموث در نیمه دوم در برخی از لحظات مضطرب بودیم. البته در نهایت بسیار خوشحال شدیم که بازی را با کسب سه امتیاز به پایان رسیدیم. اما می دانیم که می توانیم بهتر شویم و باید بهتر مسابقات در خانه را مدیریت کنیم.

 

بازیکنان آرسنال آخرین مسابقه خود را با شک و تردید به پایان رساندند زیرا در نیمه دوم ما مانند همیشه مسابقه را کنترل نکردیم. فکر می کنم اینکه در رتبه سوم قرار داریم برای اعتماد به نفس و دانستن اینکه می توانیم بهتر عمل کنیم بسیار خوب است، اما آرسنال می تواند از این هم بهتر شود."

 

دیدگاه‌ها