کد خبر : 1644150 | 26 مهر 1398 ساعت 23:33 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کالچومرکاتو؛

پاسخ مثبت ستاره PSG به اتلتیکومادرید

ادیسنون کاوانی، مهاجم گلزن پاری سن ژرمن با انتقال به اتلتیکومادرید موافقت کرده است.

پاسخ مثبت ستاره PSG به اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران شش ساله حضور ادینسون کاوانی در پاریس رو به پایان است و وی قصد دارد بعد از پایان قراردادش با تیم فرانسوی، با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده و تابستان آینده راهی این تیم شود. این ستاره 32 ساله اروگوئه ای حتی در ماه ژانویه نیز آماده پیوستن به اتلتیکومادرید است، اما دیگو سیمئونه ترجیح می دهد که این انتقال در تابستان انجام شود تا از آنها مجبور به پرداخت مبلغ قرارداد به پاری سن ژرمن نباشند.

 

1441902

 

کاوانی در فصل جاری تاکنون بیشتر بازی های تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است و به نظر می رسد با ورود مائورو ایکاردی از اینتر و احتمال زیاد دائمی شدن قرارداد این بازیکن در پایان فصل، دیگر ادینسون کاوانی فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن نداشته باشد و به همین دلیل جدایی او تقریبا قطعی است.

 

کاوانی در سال 2013 پس از نمایش های فوق العاده خود در لباس ناپولی از این تیم به پاری سن ژرمن پیوست و اگرچه در حال حاضر اینتر نیز علاقه زیادی به خرید این مهاجم باتجربه دارد، اما به نظر می رسد خود کاوانی خواهان انتقال به اتلتیکومادرید و بازی کردن زیر نظر دیگو سیمئونه است.

دیدگاه‌ها