کد خبر : 1644173 | 27 مهر 1398 ساعت 10:19 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: سیتی می‌تواند قهرمانی را از لیورپول بگیرد

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی معتقد است که تیمش می‌تواند فاصله ایجاد شده با لیورپول را جبران کند و امسال هم قهرمان لیگ برتر شود.

گواردیولا: سیتی می‌تواند قهرمانی را از لیورپول بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب در یک دیدار بسیار سخت مهمان کریستال‌پالاس خواهد بود. سیتیزن ها با ۱۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند. پپ گواردیولا و تیمش در حالی امشب به مصاف کریستال‌پالاس رده ششمی می روند که آنها از همین ابتدای فصل ۸ امتیاز با صدر جدول و لیورپول فاصله دارند؛ فاصله ای که پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، معتقد است تیمش توانایی جبران آن را دارد.

او در این باره گفت:" هر فصل با فصول دیگر کاملاً متفاوت است. به نظر من شما در ورزش باید همیشه در زمان حال زندگی کنید. من در حال حاضر هیچ هدف یا اهداف خاصی را برای تیمم تعیین نمی کنم. ما در ماه آوریل و می، می توانیم فاصله ایجاد شده را جبران کنیم اما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که با یک حریف غیر قابل توقف به نام لیورپول روبه‌رو هستیم.

 

1438509

 

آن ها در هر هشت بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده اند. فقط باید تلاش کنیم و هر کاری را که می‌توانیم انجام دهیم. هنوز ۵۰ بازی دیگر در تمام مسابقات باقی مانده است. من نگران این موضوع نیستم که همه درباره من فکر کنند که باید همیشه در همه مسابقات به قهرمانی برسم. البته که من حالا هم دوست دارم همیشه برنده باشم و معتقد هستم که تیم ما هنوز هم یک مدعی است. ما تمام تلاش خود را می کنیم اما اگر نتوانیم به جام برسیم قطعاً به تیم قهرمان تبریک خواهیم گفت. کاری که لیورپول انجام می‌دهد فوق العاده است. همچنین آرسنال و چلسی نیز به سطح فوق‌العاده ای رسیده اند."


گواردیولا در ادامه عصبانیت خود را از تقویم فشرده تیمش اعلام کرد. او گفت:" ما جلسات زیادی را برای تغییر زمان بازی های خود برگزار کردیم اما اتفاقی رخ نداد. این سیستم برگزاری مسابقات باعث صدمه دیدن بازیکنان می شود و نمی تواند از آن ها محافظت کند."

 

دیدگاه‌ها