کد خبر : 1644186 | 27 مهر 1398 ساعت 12:19 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه‌های ورزشی صبح اروپا (عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۹ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ تغییر نقشه زیدان


این روزنامه چاپ شهر مادرید صفحه اصلی خود را به بازی امشب رئال مادرید مقابل مایورکا اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده که با توجه به عقب افتادن تاریخ ال کلاسیکو در نقشه های تیم زیدان تغییرات گسترده ای ایجاد می شود. مارکا با تیتر "صدرنشین نقشه را عوض می کند" به این موضوع اشاره کرده است.


این روزنامه در ادامه اظهار داشته که زین الدین زیدان برای نقل و انتقالات زمستانی برنامه ویژه ای دارد.

 

1444205


آاس؛ زیدان به استانبول فکر می کند


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس هم صفحه اصلی امروز خود را به دیدار امشب رئال مادرید اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "با فکر استانبول" عنوان کرده رئال مادرید در بازی با مایورکا اکثراً از ذخیره های خود استفاده خواهد کرد تا با تمام قوا به مصاف گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا برود.

 

1444218


موندو؛ رقابت حساس در صدر جدول


این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا با تیتر "رهبری سه‌جانبه" به شرایط حساس و نزدیک سه تیم صدر جدولی لالیگا یعنی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید اشاره کرده است و عنوان کرده که بازی های این هفته برای هر سه تیم حیاتی و مهم خواهند بود.


موندو در بخشی دیگر به تغییر زمان بازی ال کلاسیکو اشاره کرده است.

 

1444219


اسپورت؛ تغییر در زمان ال کلاسیکو


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی اسپورت صفحه اول خود را به تغییر در تاریخ بازی ال کلاسیکو اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "ال کلاسیکو ۱۸ دسامبر" عنوان کرده که این بازی در تاریخ ۱۸ دسامبر برگزار خواهد شد.


این روزنامه در ادامه به دیدار رئال مادرید مقابل مایورکا اشاره کرده و اظهار داشته که این تیم با تعداد زیادی مصدوم در بازی امشب مهمان مایورکا خواهد بود.

 

1444223


گاتزتا دلو اسپورت؛ مصاحبه با زلاتان ابراهیموویچ


این روزنامه ایتالیایی در صفحه اصلی امروز خود مصاحبه ای با زلاتان ابراهیموویچ انجام داده است. زلاتان سابقه حضور در تیم هایی مثل یوونتوس، میلان و اینتر را در کارنامه دارد. این روزنامه با تیتر "می خواهم به ایتالیا برگردم" از قول زلاتان ابراهیموویچ به این مصاحبه اشاره کرده است.


گاتزتا در ادامه به احتمال بالای سرمربیگری ماسیمیلیانو آلگری در منچستر یونایتد اشاره کرده است.

 

1444206


توتو اسپورت؛ توپ طلا را به رونالدو بدهید


این روزنامه چاپ شهر تورین صفحه اصلی خود را به انتخاب برنده توپ طلا اختصاص داده است. توتو اسپورت با کار کردن عکسی از کریستیانو رونالدو روی صفحه اصلی خود و با تیتر "توپ طلا را به او بدهید" از این فوق ستاره پرتغالی یوونتوس حمایت کرده است.


این روزنامه عنوان کرده که رونالدو در سال ۲۰۱۹ به ۷۰۰ گل در دوران فوتبال خود رسیده است و همچنین توانسته سری آ را همراه با یوونتوس فتح کند و با پرتغال نیز به قهرمانی لیگ ملت های اروپا برسد.


این روزنامه در بخشی دیگر به علاقه آنتونیو کونته برای جذب آرتور ویدال، هافبک بارسلونا، اشاره کرده است.

 

1444222


اکیپ؛ پیروزی دلچسب پاری سن ژرمن


این روزنامه فرانسوی تیتر اصلی خود را به مسابقات راگبی اختصاص داده است. اکیپ اما در بخشی دیگر به پیروزی پر گل پاری سن ژرمن در مقابل نیس با گلزنی کلیان امباپه که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر به دیدار لیون مقابل دیژون و حضور رودی گارسیا روی نیمکت این تیم اشاره کرده است.

 

1444220


استار اسپورت؛ کلوپ توقف ناپذیر


این نشریه انگلیسی صفحه اصلی امروز خود را به ستایش از یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اختصاص داده است. استار اسپرت با تیتر "شما نمی‌توانید کلوپ را متوقف کنید" به این موضوع اشاره کرده است.


این نشریه در بخشی دیگر با تیتر "پپ در سرما مانده است" به وضعیت سخت این روزهای منچستر سیتی و گواردیولا اشاره کرده است.

 

1444221

دیدگاه‌ها