کد خبر : 1644192 | 27 مهر 1398 ساعت 12:35 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

رودری:

پیروزی ۸ گله و باختن بعد از آن هیچ فایده‌ای ندارد

رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، اعتقاد دارد بهتر است تیمش پیروزی های کم گل‌تری به دست بیاورد و در عوض در همه بازی ها پیروز شود.

پیروزی ۸ گله و باختن بعد از آن هیچ فایده‌ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی نتوانسته تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر درخشش فصول گذشته خود را تکرار کند. آن ها از هشت بازی ابتدایی خود تنها ۱۶ امتیاز کسب کرده اند؛ این در حالی است که تیم صدرنشین یعنی لیورپول همه بازی های این فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با ۸ امتیاز بیشتر نسبت به سیتی در صدر جدول قرار دارد.


رودری، هافبک اسپانیایی و ۲۳ ساله منچستر سیتی که در تابستان از اتلتیکو مادرید به این تیم پیوست، درباره شرایط این روزهای سیتیزن ها صحبت کرده است. او گفت:" این موضوع که ما در بازی مقابل واتفورد با ۸ گل به پیروزی برسیم و در بازی بعد از آن شکست بخوریم کاملاً بی‌فایده است. شهرت منچسترسیتی به خاطر حملات بی امانش است و این که هیچ وقت نمی گذاریم که حریف به دروازه تیم ما نزدیک شود.

 

1444212


احتمالاً بسیاری از هواداران و مردم گمان می کنند که ما هیچ تمرکزی روی کارهای دفاعی در تمرینات نمی گذاریم اما این موضوع حقیقت ندارد و ما تمرینات زیادی در فاز دفاعی انجام می دهیم. ما باید هنگامی که حریف توپ را در اختیار دارد، کاملاً هوشیار باشیم اما از نظر من پرس کردن از زمین حریف بهترین راهکار برای تیم ما محسوب می شود."


رودری در ادامه درباره وضعیت لیورپول نیز گفت:" به محض ورود به انگلیس خودم را در مقابل یکی از بهترین تیم‌های سالیان اخیر مشاهده کردم. لیورپول تیم بسیار فوق العاده ای است. آن ها تنها در ضد حملات قدرتمند نیستند بلکه می‌توانند به خوبی بازی را کنترل کنند و روی ضربات ایستگاهی نیز خطرناک ظاهر شوند. با این وجود هر تیمی ممکن است در طول فصل اشتباهات زیادی انجام دهد اما ما تلاش خواهیم کرد تا فقط روی عملکرد خود تمرکز کنیم."


این هافبک اسپانیایی در ادامه در مورد یورگن کلوپ نیز گفت:" به نظر من او فوق‌العاده است. کلوپ توانسته با دو تیم دورتموند و لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و این موضوع قطعاً یک امر اتفاقی نیست. تیم کلوپ از هر نظر در زمین مسابقه قدرتمند ظاهر می‌شود."

دیدگاه‌ها