کد خبر : 1644197 | 27 مهر 1398 ساعت 14:05 | 135.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو همیشه خاص می‌ماند

زلاتان: گواردیولا در اتاق مخفی شد تا من را نبیند

زلاتان ابراهیمیویچ در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت بار دیگر گواردیولا را از لحاظ ارزش های انسانی زیر سوال برد.

زلاتان: گواردیولا در اتاق مخفی شد تا من را نبیند

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ پس از جدایی از منچستریوناتید راهی لوس آنجلس گلکسی شد و تا دسامبر امسال نیز با این تیم قرارداد دارد ولی او قصد ندارد به فوتبالش در آمریکا پایان دهد و رویای بازگشت به سری آ را در سر می‌پروراند.

ستاره سوئدی 38 ساله که سابقه بازی برای هر سه تیم بزرگ ایتالیا یعنی یوونتوس، اینتر و میلان را دارد، در مصاحبه جدید خود با نشریه گاتزتا دلو اسپورت از تمایلش برای بازی در ناپولی خبر داد.

 

 

1444225

 

 

زلاتان گفت:« دو ماه برای فکر کردن در مورد آینده و اتخاذ یک تصمیم درست وقت دارم. وقتی زمانش برسد، به همه پیشنهادات فکر خواهم کرد. اگر به ایتالیا برگردم، هدفم فتح اسکودتو خواهد بود. نمی خواهم صرف زلاتان بودن به یک تیم بپیوندم. من حیوان سیرک نیستم که مردم هر هفته برای تماشایش بیایند.  هنوز می توانم تفاوت ها را رقم بزنم و فصلی 20 گل را تضمین کنم. از پیشنهاد سینیشا میهایلوویچ (سرمربی بولونیا) متشکرم ولی می خواهم به تیمی بروم که شانس قهرمانی داشته باشد اما اگر نظرم تغییر کند، با او تماس خواهم گرفت.»

 

زلاتان ادامه داد:« اینتر با کونته متحول شده و ناپولی هم گزینه جذابی است. از مستند اخیر مارادونا لذت بردم و این همه عشقی که مردم ناپولی به دیگو دادند، من را تحت تاثیر قرار داد و ترغیبم می کند تا برای ناپولی بازی کنم. تکرار موفقیت های دیگو در ناپولی، فوق العاده خواهد بود. البته تصمیم نهایی به مسائل زیادی بستگی دارد ولی اگر به ناپولی بروم، می دانم که ورزشگاه هر هفته پر خواهد شد. ضمن اینکه کارلو آنچلوتی بزرگ هم مربی ناپولی است.»

 

 

 

1444226

 

 

رابطه با مورینیو:« او همیشه آقای خاص باقی خواهد ماند. مورینیو تاثیر بزرگی روی فوتبالم گذاشت و خیلی مشتاقم او به نیمکت مربیگری برگردد و شک ندارم که در تیم بعدی خود موفق خواهد شد.»

 

گواردیولا:« پس از جدایی از بارسا دیگر با هم ملاقات نداشتیم و این تقصیر خودش است. یک بار برابر تیم او بازی داشتیم و پس از بازی به رختکن رفتم تا او را ببینم ولی خودش را در اتاقی مخفی کرده بود و دیدم که دستیارش به او گفت، زلاتان رفت و حالا می توانی بیرون بیایی. هرگر نفهمیدم برای چه از من می ترسید و خودش را مخفی کرد. او در تلویزیون جور دیگری است و در ملاقات واقعی یک آدم متفاوت. به عنوان مربی، پپ فوق العاده است ولی به عنوان یک انسان...»

 

پشیمانی از ترک اینتر و پیوستن به بارسا در سال 2009:« می دانم منظورتان سه گانه اینتر در آن فصل است. قطعا دوست داشتم یک بار فاتح لیگ قهرمانان شوم و نبودش در ویترین افتخاراتم را حس می کنم ولی در آن مقطع من جاه طلبی های بیشتری داشتم و فکر می کردم بارسا بهترین انتخاب است. تنها پشیمانی من در بارسا این بود که سبک بازی ام را به خاطر تاکتیک های گواردیولا عوض کردم ولی از پیوستن به بارسا هرگز پشیمان نیستم.»

 

 

1392158

 

 

مسی در بارسا، رونالدو در یووه و تو در لیگ آمریکا:« ببینیم آنها وقتی به سن من برسند، کجا خواهند بود. در 35 سالگی برای یونایتد بازی می کردم که کار ساده ای نبود. در اولین فصل حضورم و بر خلاف پیش بینی ها سه جام کسب کردیم. نمی دانید چقدر در دنیا از من متنفر هستند. رونالدو را تحسین می کنم و می دانم که سختکوش است ولی بازی در ایتالیا متفاوت است. از اینکه در یوونتوس آمار گلزنی هایش کم شده، تعجب نمی کنم. در مورد مسی چه می توانم بگویم. او یک استعداد خالص است و بارسا خانه او محسوب می شود. معتقدم او هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد.»

 

بهترین هم تیمی:« از کیفیت حرف نمی زنم و معیارم همخوانی و درک بهتر از سبک بازی خودم است. از این حیث، پاتریک ویرا و گتوزو بهترین بودند. مسی نیز همیشه برای من یک کمک فوق العاده در زمین بود.»

 

 

1441579

 

 

بهترین بازیکن فعلی دنیا:«کیلیان امباپه؛ اما می خواهم به او توصیه ای داشته باشم. او پله های موفقیت را خیلی سریع طی کرده و خیلی جوان است ولی باید بداند که همیشه باید در زمین عرق بریزد و جاه طلبی هایش از بین نرود. او باید همیشه عطش رسیدن به موفقیت داشته باشد.»

 

آینده:« تا جایی که بدنم اجازه دهد، بازی خواهم کرد. می توانم مربی شوم ولی استرسش خیلی بالاست. ممکن است در یک سال ده سال پیر شوید. ضمن اینکه نمی توانم وارد زمین شوم و تفاوت ها را رقم بزنم.»

 

وضعیت میلان:« فاجعه است. حرف زیاد زده می شود ولی عمل نمی کنند. میلان دیگر باشگاهی نیست که همه ایتالیا و دنیا عاشقش بودند.»

 

 

1344047

 

 

دیدگاه‌ها