کد خبر : 1644260 | 27 مهر 1398 ساعت 18:23 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بحران دروازه بانی در تیم نساجی (عکس)

به نظر می رسد بحران دروازه بانی در تیم نساجی به پایان رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در هفته های ابتدایی و در چند بازی از اشتباهات دروازه بانان جوان خود ضربه خورد اما به نظر می رسد با اعتماد رضا مهاجری و هم چنین حمایت روحی و روانی که از دو دروازه بان جوان تیمش داشته است آنها شرایط خوبی پیدا کرده اند و در بازی های آتی تبدیل به نقطه قوت تیم خود خواهند شد.

 

در بازی نساجی – ماشین سازی نیما میرزازاد نمایش خوبی درون دروازه نساجی داشت و حتی در یکی دو صحنه با سیوهای فوق العاده خود مهاجمان تیم ماشین سازی را در گلزنی ناکام گذاشت. دروازه بان تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 که در برهه ای از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد بی شک با ادامه این روند می تواند روزهای خوب نساجی در لیگ برتر را تکرار کند و حتی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

 

نیما میرزازاد در حال حاضر می تواند یکی از دروازه بان های تیم امید باشد و در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا به میدان برود. هر چند که تبدیل شدن به یک دروازه بان ثابت در لیگ برتر و بازی های خوب در ترکیب نساجی موفقیت ارزشمندی است و می تواند موقعیت او را در لیگ برتر تغییر دهد. و این همان مسیری است که پیام نیازمند دروازه بان سپاهان طی کرد.

 

تیم نساجی در فاز تهاجمی با زدن 12 گل به همراه تیم پیکان بهترین عملکرد را داشته اما با خوردن 10 گل در فاز دفاعی در بین تیم های نیمه بالای جدول بیشترین گل خورده را داشته است. به نظر می رسد با اعتماد به نفسی که نیما میرزازاد با حمایت رضا مهاجری و هم چنین بازی خوب در برابر ماشین سازی به دست آورد از این پس شاهد عملکرد خوب نساجی در فاز دفاعی همانند فاز تهاجمی باشیم.

 

1444329

 

1444330

 

عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها