کد خبر : 1644262 | 27 مهر 1398 ساعت 18:26 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران از این تیم جوان حمایت کنند؛

الهامی: فولاد گردن‌کلفت است اما فقط برد می‌خواهیم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی دیدار با فولاد را دشوار دانست اما از تلاش ۹۰ دقیقه ای تیمش برای کسب پیروزی سخن گفت.

الهامی: فولاد گردن‌کلفت است اما فقط برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی مربی تیم ماشین سازی درباره دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: پس از تعطیلات ۱۷ روزه این اولین بازی ما خواهد بود و حتماً بازی دشواری برای هر دو تیم است. با توجه به امتیازاتی که هر دو تیم در خانه و بیرون از خانه جمع کرده اند، این دیدار یک بازی تاکتیکی خواهد بود. مطمئناً فولاد تیم گردن کلفتی در بازی های بیرون از خانه است و می دانیم که از ۹ امتیازی که تا به حال گرفته، ۷ امتیاز مربوط به دیدارهای خارج از خانه بوده است.

 

او افزود: ما هم تمرینات خیلی خوبی را انجام داده ایم می دانیم که از بازی فردا چه می خواهیم و برای تمام دقایق برنامه ریختیم. می دانیم که باید با تمرکز بالا و با احتیاط بازی کنیم چون به توانایی های تیم فولاد آگاهیم ولی حتماً فردا برای سه امتیاز در بازی شرکت خواهیم کرد. بازیکنان ما نشان دادند که در حال رشد هستند. از هواداران خوب تبریزی تقاضا دارم برای حمایت از این جوانان به ورزشگاه بیایند تا چیزی را که میخواهند به دست بیاوریم. من فکر می‌کنم بازی فردا تاکتیکی خواهد بود و هر تیمی که تمرکز کافی داشته باشد و بتواند از موقعیت هایی که به سختی ایجاد می شوند استفاده کند، برنده خواهد بود. امیدوارم که این شرایط برای تیم ما رقم بخورد

الهامی درباره بازیکن خارجی جدید ماشین سازی گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده ایم که او فردا به میدان برود یا نه ولی همراه ما خواهد بود.

 

مربی ماشین در مورد محرومیت رسول خطیبی هم گفت: آقای خطیبی سرمربی این تیم است و شناخت کافی از بازیکنان دارد به همین دلیل غیبت ایشان تاثیر گذار است و کار ما را سخت تر می کند که بتوانیم با این وجود بیشتر از چیزی که در توانمان هست نشان بدهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. در بازی سخت فردا حتماً از دقیقه یک به دنبال پیروزی خواهیم بود.

 

الهامی درباره غایبان ماشین سازی برای این دیدار هم اظهار داشت: به جز آقای خطیبی، حامد لک محروم است و مسیح زاهدی، فرید کریمی و سهراب نژاد مصدوم هستند که در این بین شرایط مسیح ۵۰ - ۵۰ است ولی بقیه قطعاً به بازی فردا نمی رسند.

وی افزود: درمدت تعطیلی لیگ تمام هم و غم ما ساختن یک تیم خوب برای دیدار با فولاد بوده است. امیدوارم بچه های ما از این فرصت استفاده کنند و بتوانیم سه امتیاز ارزشمند دیدار فردا را که خیلی به ما کمک می کند، کسب کنیم. هرچند می‌دانیم تیم‌ فولاد هم تیم خیلی خوبی است. هواداران از این تیم جوان حمایت کنند. 

دیدگاه‌ها