کد خبر : 1644308 | 27 مهر 1398 ساعت 22:17 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: هدایت میلان برایم افتخارآمیز است

استفانو پیولی، سرمربی جدید میلان خودش را لایق هدایت این تیم می داند.

استفانو پیولی: هدایت میلان برایم افتخارآمیز است

به گزارش "ورزش سه"، مدیران روسونری تنها هفت هفته بعد از انتصاب مارکو جامپائولو تصمیم به اخراج وی گرفتند و حالا استفانو پیولی هدایت میلان را بر عهده گرفته است. فردا شب میلان برای اولین بار تحت هدایت استفانو پیولی به مصاف لچه خواهد رفت و وی در نشست خبری در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داده است.

 

استفانو پیولی گفت:" ما زمان زیادی برای کار کردن با هم نداشتیم، اما نکته مهم این است که ثابت کنیم ایده های روشنی در بازی فردا داریم. ما باید با هم آشنا شویم. روش من از تمرینات ریکاوری گرفته تا رژیم غذایی روی جزئیات متمرکز شده است و همه اینها باید برای میلان حسن هایی به ارمغان آورده و به ما اجازه دهد تا بهترین توانایی های خود را نشان دهیم.

 

1444398

 

من از بازیکنان سؤال نکردم که چه چیزی اشتباه پیش رفته، زیرا ما می خواهیم با هم سفر جدیدی را شروع می کنیم. من فکر می کنم تیم به افکار جدید نیاز داشت و این موضوعی است که ما روی آن کار می کنیم. ما اردوی تمرینی قبل از بازی به مدت یک شب را لغو کردیم تا بازیکنان مسئولیت برخورد حرفه ای خود را به عهده بگیرند.

 

من به یک باشگاه معتبر با سابقه ای بزرگ آمده ام و اینجا بودن برای من افتخارآمیز است. وقتی هدایت میلان را بر عهده دارید، بازی کردن در سن سیرو باید بیشتر به جای نگرانی به شما انگیزه بدهد. من احساس می کنم که آماده این شغل هستم، اما 20 سال پیش اینگونه نبود. به همین دلیل من از تجربیات منفی برای بهبود خودم استفاده کرده ام. من فردا 54 ساله خواهم شد و فکر می کنم از بلوغ لازم برای کار کردن در این سطح برخوردارم.

 

افت کریستوف پیانتک؟ من به پیاتک گفتم که به خودش ایمان داشته باشد. اگر ما در میلان هستیم، به این معنی است که کیفیت لازم را داریم و باید این موضوع را نشان دهیم."

دیدگاه‌ها