کد خبر : 1644358 | 28 مهر 1398 ساعت 09:20 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: هنوز اشتباهاتی داریم که باید برطرف شود

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل بولونیا، از اینکه بازیکنان فضا و فرصت زیادی به تیم حریف داد، ابراز ناراحتی کرد.

ساری: هنوز اشتباهاتی داریم که باید برطرف شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس با پیروزی در دیدار دیشب، جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کرد اما این ششمین پیروزی آنها با تنها یک گل اختلاف در 7 بازی اخیر بود.

در دیدار دیشب هم بولونیا در آخرین لحظات می توانست کار را به تساوی بکشد اما واکنش تماشایی جی جی بوفون، سه امتیاز بازی را نصیب بیانکونری کرد.

ساری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما یک بار دیگر صحنه را تماشا کردیم و بازیکنان بولونیا در آفساید قرار داشتند. بنابراین به هر ترتیب گل حساب نمی شد.

من به بازیکنان گفتم که باید بازی را کنترل کنند، پیش بیفتند یا راحت بازی کنند زیرا در غیر این صورت، ما تا پایان خودمان را در موقعیت خطرناک قرار خواهیم داد.

می خواستیم در نیمه دوم توپ را سریع تر به گردش دربیاوریم اما بازیکنان بولونیا کمی دیرتر مقابل ما قرار می گرفتند. نمی دانم به خاطر این بود که ما بهتر بازی می کردیم یا آنها خسته شدند، چون در نیمه اول برای مهار ما خیلی سخت تلاش کردند.

بین حفظ توپ موثر و حفظ لحظه ای توپ، تفاوت وجود دارد. در 5 دقیقه پایانی، ما این کار را بد انجام دادیم. ما  در یک سوم پایانی، راحت توپ را از دست می دادیم. ما باید روی جزئیات کار کنیم.

 

1444485

 

بازی خوبی بود اما سه چهار اشتباه بد داشتیم که باید روی آنها کار کنیم. نیاز دارم که بازیکنان متوجه شوند که ما به دلیلی حفظ توپ می کنیم؛ زیرا حفظ توپ، صرفا برای نگه داشتن توپ نیست. ما فقط می خواستیم توپ را نگه داریم و این اصلا خوب نیست."

در این دیدار بار دیگر فدریکو برناردسکی پشت سر کریس رونالدو و گونسالو ایگواین بازی کرد و ساری در این مورد گفت:" او توانایی بدنی خیلی خوبی دارد و کاملا به درد بازگشت به عقب برای حضور در کارهای دفاعی می خورد.  این نقش مهمی است. این به دو مهاجم اجازه می دهد تا کمتر کار کنند اما این باعث کاهش تاثیر او در جلو زمین شد و امشب برندگی لازم را در مقابل دروازه نداشت."

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، که به دلیل ابتلا به سرطان خون، مراحل شیمی درمانی را پشت سر می گذارد، در دیدار دیشب روی نیمکت تیمش بود و ساری از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد.

" من از فاصله با او صحبت کردم زیرا او سرما خورده‌ام و نمی خواستم او آسیبی ببیند. دیدن او کنار زمین، روی نیمکت و در زمین تمرین لذت بخش است."

دیدگاه‌ها