کد خبر : 1644380 | 28 مهر 1398 ساعت 10:55 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از میزبانی بصره

آغاز پیش فروش بلیت ایران –عراق

مسئولان عراقی در فاصله کمتر از یک ماه تا میزبانی از ایران برنامه پیش فروش 45 هزار بلیت ورود به ورزشگاه بصره را اعلام کردند.

 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عراق سرانجام با تلاش گسترده توانست مجوز میزبانی از رقیبان در خاک عراق را از فیفا دریافت کند تا بعد از نزدیک به یک دهه بازی مقابل چشمان طرفداران برای بازیکنان ملی پوش عراقی رقم بخورد. در شرایطی که فیفا از میان سه شهر کاندید برای میزبانی از بازی های این کشور تصمیم به انتخاب بصره گرفت حالا عراق در دومین بازی خانگی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 باید به مصاف رقیب دیرینه و همسایه برود.


رویارویی با ایران در روز 23 آبان 98 باعث شد تا فدراسیون فوتبال عراق از حالا برنامه ریزی گسترده ای برای فراهم کردن مقدمات در دستور کار قرار بدهد از جمله آغاز پیش فروش 45 هزار بلیت برای حضور طرفداران در ورزشگاه تازه تاسیس بند بصره. این بلیت ها بنا بر اعلام روسای فدراسیون عراق از 10 روز دیگر با قیمت 5 هزار دینار(50 هزار تومان) به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد.


همچنین بنا بر اعلام رسانه های عراقی، سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراق تصمیم گرفته یک هفته قبل از بازی با ایران و با حضور نفرات داخلی تمرینات خود را در غیاب لژیونرها در بصره استارت بزند تا برای بازی حساس پیش رو مشکلی از بابت آب و هوا همین طور هماهنگی نداشته باشد. از همین رو انتظار می رود لیست اولیه این مربی با سورپرایزهای زیادی از جمله دعوت از چند چهره سرشناس از جمله علا عبدالزهرا مشهور همراه باشد.

 

1444501

دیدگاه‌ها