کد خبر : 1644392 | 28 مهر 1398 ساعت 11:45 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا نه لیگ داریم، نه تیم ملی!

والیبال ایران در بلاتکلیفی محض

لیگ برتر والیبال در بلاتکلیفی محض قرار دارد و فدراسیون هم هنوز تصمیم خود را درباره برنامه‌های تیم ملی اعلام نکرده است.

والیبال ایران در بلاتکلیفی محض

به گزارش "ورزش‌سه"، والیبال ایران روزهای عجیبی را سپری می کند. کمتر از ۳ ماه تا برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در چین باقی مانده و هنوز مشخص نیست لیگ برتر ایران با چند تیم و از چه تاریخی آغاز می‌شود!


بی‌ثباتی در فدراسیون والیبال و برگزار نشدن انتخابات ریاست این فدراسیون بعد از ۱۱ ماه نشان می‌دهد که اوضاع از چه قرار است. اخیرا هم که وزارت ورزش در تصمیمی غافلگیر کننده در جریان جام جهانی رای به برکناری افشین داوری و سرپرستی علی فتاحی، دبیر فدراسیون داد.


حالا که جام جهانی با نتایج نسبتا ضعیف تیم ملی به پایان رسیده، همه منتظر اعلام برنامه لیگ برتر تا قبل از شروع مسابقات انتخابی هستند. رییس سازمان لیگ گفته مسابقات از ۸ آبان ماه آغاز می‌شود، اما خبری از برگزاری قرعه‌کشی نیست و  مشخص نشده که چند تیم در لیگ برتر شرکت می‌کنند.


فدراسیون بارها روی پرداخت بدهی تیم‌ها تاکید کرده، اما گویا تعداد تیم هایی که با طلبکاران خود تسویه حساب کردند، هنوز به ۸ هم نرسیده است!


علی فتاحی نیز بیشتر تمرکز خود را روی برنامه‌های تیم ملی گذاشته و بعد از بازگشت ملی پوشان با کولاکوویچ جلسه چند ساعته‌ای را برگزار کرد. وقتی هم با سرپرست فدراسیون تماس گرفتیم تا از وضعیت لیگ‌برتر باخبر شویم، او پاسخگویی را به روز چهارشنبه موکول کرد.


به نظر می رسد با وضعیت فعلی و با توجه به اینکه احتمالا تیم ملی والیبال باید از اوایل دی ماه اردوی خود را آغاز کند، احتمالا فدراسیون نمی تواند نیم فصل اول لیگ برتر را تا قبل از این رقابت ها به اتمام برساند.


به هر حال بی‌ثباتی در مدیریت و به هم ریختگی برنامه‌ها، والیبال را در یک وضعیت بحرانی قرار داده و فعلا کسی هم پاسخگوی بلاتکلیفی ها نیست.

دیدگاه‌ها