کد خبر : 1644395 | 28 مهر 1398 ساعت 11:53 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی پیکان برابر پرسپولیس

حسین فرکی بعد از شکست ناامیدکننده مقابل نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی، امیدوار به کسب نتیجه برابر پرسپولیس و پایان بدشانسی‌های تیمش است.

ترکیب احتمالی پیکان برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با 12 گل زده و همین تعداد گل خورده، در جایگاه سیزدهم جدول جا گرفته و این در حالیست که در فصل جاری نمایش متفاوتی از شاگردان حسین فرکی شاهد هستیم و آنها نمایش دلپذیری در خط تهاجمی خود به اجرا گذاشته‌اند و بعید نیست امروز نیز با همان تفکرات مقابل پرسپولیس حاضر شوند.


سرمربی باتجربه پیکان احتمالا در این بازی تغییرات زیادی در شکل تیمی خود ایجاد نکند و بزرگترین معمای این تیم البته در خط دروازه خواهد بود.


امینی و شیخ ویسی دو دروازه‌بانی بودند که در این فصل برای پیکان به میدان رفته‌اند و البته هر دو اشتباهاتی داشته‌اند که تیم را از دستیابی به امتیاز محروم کرده است. به همین دلیل شاید مهمترین تصمیم برای کادرفنی انتخاب شماره یک درون دروازه این تیم در بازی امروز باشد.


با توجه به تجربه بیشتر وحید شیخ ویسی و اشتباهاتی که امینی در آخرین بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان داشته، احتمالا شیخ ویسی در بازی امروز در ترکیب اصلی حاضر باشد.


مهران موسوی به عنوان کاپیتان و مدافع میانی گلزن این تیم با سابقه دو گل در این فصل در قلب دفاعی حاضر خواهد شد و در کنار خود حجت حق وردی را خواهد دید. در سمت راست نیز علی حمودی به میدان خواهد رفت و در سمت چپ نیز محمد ستاری مهره مورد اعتماد حسین فرکی خواهد بود.


در میانه میدان فرکی احتمالا از امیرحسین کریمی در کنار حسین پورامینی به میدان خواهد رفت و احتمال اینکه ماهان رحمانی به جای پورامینی به میدان برود نیز زیاد است. پورامینی از پارس جم به این تیم پیوسته و در دیدارهای اخیر به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و این در حالیست که رحمانی نیز با توجه به نمایش درخشانی که در جام حذفی از خود به جا گذاشته، از شانس بازگشت به ترکیب اصلی برخوردار است.


جلال الدین علی محمدی و سعید واسعی دیگر بازیکنان خط میانی پیکان خواهند بود که بهترین پاسورهای این تیم در امر گلسازی محسوب می‌شوند و تا به اینجای فصل آمار خوبی از خود به جا گذاشته‌اند. واسعی خطرناک ترین مهره این تیم در ارسال کرنر نیز محسوب می‌شود که تا به اینجا دو پاس گل از این طریق برای هم تیمی‌هایش مهیا کرده است.


در خط حمله پیکان شهریار مغانلو به عنوان آقای گل فعلی لیگ در ترکیب حاضر خواهد شد و در کنار خود فراز امامعلی را خواهد دید.

دیدگاه‌ها