کد خبر : 1644411 | 28 مهر 1398 ساعت 11:57 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر:

مقابل لیورپول باید مانند دیدار پاریس بازی کنیم

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکنانش خواست در دیدار امروز مقابل لیورپول، نمایشی مانند پیروزی فصل گذشته مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان ارائه بدهند.

مقابل لیورپول باید مانند دیدار پاریس بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل قبل در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 2-0 مغلوب پاری سن ژرمن شد اما در دیدار برگشت در پاریس، 3-1 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

منچستریونایتد در آن دیدار چند بازیکن اصلی اش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و با شرایط مشابهی امروز مقابل لیورپول قرار می گیرد. بازیکنانی مانند داوید دخیا، پل پوگبا، لوک شاو، فیل جونز، میسون گرین وود و جسه لینگارد در دیدار امشب غایب هستند.

با این وجود، سولسشر خوش بین است که تیمش بتواند برای شاگردان یورگن کلوپ دردسر ساز شود و نوار پیروزی های پیاپی آنها را قطع کند.

او به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" می دانید که مصدومیت جزئی از بازی است. من نمی توانم بگویم کدام بازیکن می تواند بازی کند اما ما 11 بازیکن در زمین خواهیم داشت و این من  را کمی به یاد شرایط بازی با پی اس جی می اندازد. تعداد زیادی از بازیکنان ما نمی توانستند بازی کنند و همه ما را حذف شده می دانستند و هیچ کسی نمی خواست ما پیروز شویم.

 

1443878

 

اما ما منچستریونایتد هستیم، خانواده منچستریونایتد و ما باید در کنار هم بمانیم زیرا 11 بازیکن ما مطمئنا با تمام وجودشان بازی خواهند کرد."

منچستریونایتد در سه دیدار خانگی اخیرش به پیروزی نرسیده و در مقابل، لیورپول با یک پیروزی دیگر می تواند به رکورد 18 پیروزی پیاپی منچسترسیتی برسد.

سولسشر در این مورد گفت:" شرایط یک باشگاه همیشه با نتایجی که در زمین می گیرد، مشخص می شود و البته در حال حاضر، وضعیت ما کمی نامناسب است.

می توانیم آن را تغییر بدهیم؟ مطمئنا با پیروزی مقابل لیورپول می توانیم و پس از آن، دیدارهایی داریم که ما منتظرشان هستیم. این طبیعت آدم و یک بازیکن فوتبال است."

دیدگاه‌ها