کد خبر : 1644452 | 28 مهر 1398 ساعت 15:55 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرار از گربه سیاه

ساسوئولو 3-4 اینتر؛ به خیر گذشت!

اینتر در حالی که 1-4 از ساسوئولو پیش بود، دو گل دریافت کرد و دقایق پایانی را با ترس و دلهره سپری کرد. نراتزوری با کسب این پیروزی به یک امتیازی یوونتوس رسید.

ساسوئولو 3-4 اینتر؛ به خیر گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 14.30 در ورزشگاه ساسوئولو این تیم میزبانی از اینترمیلان را برعهده داشت. گربه سیاه چند فصل اخیر نراتزوری امسال وضعیت خوبی در جدول ندارد و پیش از بازی در رده 15 قرار داشت.

اینتر هم که پس از شش برد متوالی، دو هفته پیش مغلوب یوونتوس شد، با هدف کسب سه امتیاز و کاهش فاصله با یووه به یک امتیاز وارد زمین شد.

 

 

1444583

 

 

اینتر خیلی زود و دقیقه دوم به گل رسید. بروزوویچ با پاس خوب خود لائوتارو را در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه فنی دقیق توپ را دور از دستان گلر به کنج دروازه فرستاد تا نراتزوری 0-1 پیش بیفتد.

 

میزبان دقیقه 16 کار را برابر کرد. براردی از زاویه بسته و درون محوطه جریمه با یک شوت دقیق توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود.

 

 

1444579

 

 

ده دقیقه بعد اینتر توسط لائوتارو به گل دوم رسید ولی داور به دلیل خطای لوکاکو گل را مردود اعلام کرد. حملات اینتر دقیقه 38 جواب داد و لوکاکو توانست گل دوم اینتر را به ثمر برساند. او درون محوطه جریمه و پشت به دروازه صاحب توپ شد و با یک چرخش خوب و ضربه ای دقیق توانست گلزنی کند.

 

دقیقه 45 اینتر برتری خود را پررنگ تر کرد. به دلیل خطای مدافعان روی لائوتارو، اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد و لوکاکو در جهت خلاف دروازه بان آن را به گل دوم خود و سوم تیمش بدل کرد تا نیمه اول با برتری 1-3 اینتر تمام شود.

 

 

1444582

 

 

اینتر نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و نشان می داد که به دنبال زدن گل های بیشتر است.

دقیقه 55 لائوتارو از 20 متری شوتی روانه دروازه کرد اما با واکنش خوب کنسیلی گلر ساسوئولو برگشت داده شد و روی ریباند هم این کنسیلی بود که در مقابل ضربه کاندروا موفق ظاهر شد.

 

دو دقیقه بعد سانتر کاندروا روی تیر دو به بیراگی رسید و در حالی که هیچ مدافعی او را مهار نکرده بود، با یک ضربه سر ضعیف، موقعیت خود را از دست داد.

 

 

1444584

 

1444586

 

 

دقیقه 69 اینتر بازهم صاحب ضربه پنالتی شد. بارلا بود که با خطای آشکار مدافع ساسوئولو درون محوطه جریمه سرنگون شد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. لائوتارو پشت توپ ایستاد و آن را به وسط دروازه فرستاد تا مثل لوکاکو دبل کند.

 

ساسوئولو که یکپارچه حمله بود، دقیقه 73 توانست فاصله را به دو گل کاهش دهد. جوریچیچ درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک بغل پای راست توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

 

میزبان که همچنان خیمه سنگینی روی دروازه اینتر زده بود، دقیقه 81 به گل سوم رسید. بوگا با جا گذاشتن بازیکنان مقابلش به راحتی و بدون مزاحم وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه دقیق توپ را دور از دستان هندانوویچ به قعر دروازه فرستاد تا حاشیه امنیت اینتر کاملا از بین برود.

 

حملات دامنه دار ساسوئولو در دقایق پایانی به نتیجه نرسید و اینتر به زحمت توانست از این بازی با دست پر خارج شود.

دیدگاه‌ها