کد خبر : 1644471 | 28 مهر 1398 ساعت 16:17 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات عجیب و باورنکردنی جادوگر

کامنت ها برای علی کریمی؛ به فوتبال برگرد

ستاره سابق فوتبال ایران و آسیا اینروزها و چند سال بعد از خداحافظی اش از سطح اول فوتبال، تمرینات جدی و پرفشاری را انجام می دهد.

کامنت ها برای علی کریمی؛ به فوتبال برگرد

به گزارش" ورزش سه" شهریور 94 و در بازی خیریه تیم های ستارگان ایران و جهان ، همه چشم ها به علی کریمی بود که تا یکسال قبل از آن یکی از ستاره های فوتبال ایران بود اما جادوگر با هیبتی عجیب در آن لباس سبز و در میان ستاره های سابق فوتبال جهان عملکرد خوبی نداشت. او در میان داویدز و فیگو و روبرتو کارلوس خیلی وقت ها ناموفق بود و تنها عملکرد جادویی اش یک لایی بود که به داویدز زد.


بعد از بازی هم وقتی در میان دوربین ها و میکروفن ها محاصره شد با همان صراحت همیشگی اش از وضعیت خودش ابراز نارضایتی کرد و در جواب خبرنگاری که او را آماده می دانست گفت:« نه اتفاقا آماده نبودم، این سومین بار بود که بعد از خداحافظی ام بازی می کردم.»

 

1444599


کریمی که در بازی خیریه به زمین آمد چیزی نبود که انتظار می رفت. بازیکنی با شکم برآمده و اضافه وزن بالا که عملا حضورش در زمین را مشکل می کرد. کریمی اما خیلی زود به فرم برگشت؛ او در 23 آذر 96 و در دیدار خیریه تیم ستارگان ایران و پیشکسوتان کرمانشاه به میدان رفت و فرمی را از خودش به نمایش گذاشت که احساس می شد هنوز می تواند بازی کند.


کریمی بعد از آن دیگر چاق نشد اما تصاویری که او اینروزها از تمریناتش در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر می کند حکایت دیگری دارد. او تمرینات دشواری را انجام می دهد و از نظر بدنی در فرم استاندارد حضور در میادین است. این تصاویر در ابتدا خط بطلانی بر فرضیه های رسانه ای قدیمی است که از او تصویر یک آدم بی علاقه به تمرین را نشان می داد.

 

1444601


البته این تقصیر رسانه ها نیست. در کریمی انگار نوعی روحیه هست که دوست دارد خودش را در کل یک آدم بی علاقه و منفعل نشان بدهد اما در عمل او چه در زمین فوتبال و چه در خارج از آن یک عملگرای افراطی بوده است. با وجود تصویر مورد علاقه او از خودش در سال های آخر فوتبالش مشخص شد او بازیکنی با روحیه کاملا حرفه ای نسبت به تمرین است؛ از آنهایی که زود می آید ، حواسش به بدنش و تمرینش هست. تجربه سال ها حضور در بهترین تیم ها و دربالاترین سطح باعث شد که هرکریمی هرچه تجربه اش بالاتر رفت حرفه ای تر هم شد.


او اینروزها ویدئوهایی از تمرینات سخت و عجیبش را در اینستاگرامش منتشر می کند و این تفاسیر متفاوتی را به وجود می آورد. اینکه کریمی در اوج آمادگی است و از آن مهمتری انگیزه او در 40 سالگی برای انجام تمرینات سخت است. او زیر آخرین ویدئویی که تمرینات سخت و آمادگی بدنی اش را به تصویر می کشید نوشته است:"سختی کشیدن رنج نیست، بلکه هشداری است که نیاز به تغییر را یادآوری می کند."

 

1444602


جالب است که در میان کامنت های زیر این پست کریمی بسیاری از آن ها از او درخواست کرده اند که به فوتبال برگردد.

دیدگاه‌ها