کد خبر : 1644475 | 28 مهر 1398 ساعت 16:23 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

همه مردودین پلان B رئال مادرید در جزیره

فرصت سوزی و اشتباهات زیاد بازیکنان رئال مادرید باعث شکست این تیم در بازی دیشب مقابل مایورکا شد.

همه مردودین پلان B رئال مادرید در جزیره

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید که تا پیش از برگزاری بازی های هفته نهم لالیگا در صدر جدول لالیگا قرار داشت، دیشب در خانه مایورکا انتهای جدولی با نتیجه 1-0 شکست خورد تا جایگاه خود را در صدر جدول به بارسلونا بدهد.


ایسکو، خامس رودریگز، لوکا یوویچ، وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و آلوارو اودریوزولا در این بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفتند و به نظر می رسید که آن ها بتوانند به عنوان بازیکنان جایگزین به پیروزی کهکشانی ها مقابل مایورکا کمک کنند اما این اتفاق رخ نداد.

 

 

1444610

 

 

ایسکو
ایسکو پس از دو هفته تمرین مداوم در والدیباس، فرصت حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید را پیدا کرد اما نتوانست به خوبی از آن استفاده کند. هر چند که او تلاش زیادی در ترکیب کهکشانی ها داشت اما در نهایت نتوانست تاثیر خاصی روی بازی هجومی شاگردان زیدان بگذارد.

 

 

1444612

 

 

خامس
خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید، در وقفه بازی های ملی در مادرید ماند تا خود را برای دیدار با مایورکا آماده کند. هرچند که خامس در دیدار هفته گذشته مقابل گرانادا گلزنی کرد اما با این وجود مقابل مایورکا کم فروغ ظاهر شد.

 

 

1444613

 

 

یوویچ
لوکا یوویچ نیز در این بازی نتوانست عملکرد مناسبی ارائه دهد و در کنار کریم بنزما تقریبا محو شده بود. او باز هم در به ثمر رساندن اولین گل خود برای رئال مادرید ناکام بود.

 

 

1444614

 

 

اودریوسولا
آلوارو اودریوسولا که در غیاب دنی کارواخال در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شده بود، نتوانست عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد و در نیمه دوم نیز از زمین مسابقه اخراج شد تا روز بدش تکمیل شود.

 

 

1444611

 

 

وینیسیوس
وینیسیوس همچون همیشه در بازی دیشب نیز تا رسیدن به محوطه جریمه حریف فوق العاده بود اما پس از آن بی خطر و نا موفق نشان می داد. او چه در دریبل زدن و چه در ضربه زدن نزدیک دروازه بسیار ضعیف عمل می کند.

 

 

1444433

 

 

میلیتائو
تنها بازیکن جایگزینی که در دیدار مقابل مایورکا در ترکیب اصلی به کار گرفته شد و اتفاقا کم اشتباه نیز ظاهر شد ادر میلیتائو برزیلی بود. بعید نیست با این نمایش او، در بازی های بعدی رئال شاهد حضور فیکسش در ترکیب این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها