کد خبر : 1644517 | 28 مهر 1398 ساعت 18:51 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای پیداکردن بازیکن به روستاها می‌روم

جلالی: به تیمم برابر سپاهان امیدوار هستم

مجید جلالی در اولین بازی اش به عنوان سرمربی تیم گل گهر باید در یک بازی سخت به مصاف تیم سپاهان برود هرچنداو به تیمش امید زیادی برای این بازی دارد.

جلالی: به تیمم برابر سپاهان امیدوار هستم

به گزارش" ورزش سه" جلالی تنها چهار روز برای بازی حساس تیمش برابر سپاهان فرصت داشت اما او حالا بعد از این روزهای اندک، به تیمش برای نمایشی خوب برابر سپاهان امیدوار است. سرمربی باتجربه تیم گل گهر در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« از اینکه دوباره می توانم در سطح اول فوتبال باشم خوشحالم و خداراشکر می کنم.»


او افزود:« امیدوارم بتوانم با کمک مسئولان باشگاه ، بازیکنان و مخصوصا مردم خوب سیرجان منشا خدمت و خیر باشم  و بتوانیم کاری انجام بدهم در شان مردم خوب این شهر باشد.» سرمربی جدید گل گهر همچنین گفت:« جا دارد  تشکر کنم از زحمات آقای بگوویچ که  زحمت کشیدند تیم را به  لیگ برتر آوردند. از تمامی همکارانشان هم تشکر می کنم. امیدوارم امانت دار خوبی باشیم و به نفرات بعدی تیم خوبی تحویل بدهیم. »
او درباره تیم گل گهر هم گفت:« من بازیکنان تیم را می شناختم و به آن ها باور داشتم اما  بعد از این چهارروز که کارکردم به مراتب باورهای من قوی تر شده است.  اکنون نگاهم امیدوارانه است و انشالله نتیجه خوبی بگیریم.»


او اضافه کرد:«اولین بازی من با بهترین تیم لیگ برتر است؛ طبعا  بازی سختی است اما با این وجود نگاهمان به این بازی امیدوارانه است و این را با بچه ها در میان گذاشتیم. در این مدت شکل هایی که می توانیم مقابل سپاهان بازی کنیم را با وجود زمانی که داشتیم تمرین کردیم البته سه تا بازیکن آسیب دیده داریم که به این بازی نمی رسند.»


مربی گل گهر گفت:« وقتی یک مربی 4 روز با یک تیم تمرین می کند در مرحله شناخت است. » او درارتباط با نبود بازیکنان خارجی گل گهر در لیست این بازی گفت:« بازیکن  برزیلی بعد از دوروز از شروع کار من به تمرین آمد و به همین دلیل جایی در لیست ندارد. ما تفاوتی بین بازیکنان قائل نیستیم و همه آن ها باید کاملا به قوانین تیم متعهد باشند.آنچه باعث شد من این بیست نفر را انتخاب کنم کیفیتی بود که در این 4 روز تمرین دیدم فکر می کنم انتخاب خوبی است.»


او اضافه کرد:«کاری که ما می خواهیم مقابل سپاهان بکنیم فکر می کنم کار موفقیت آمیزی خواهد بود. همانطور که گفتم نگاه امیدوارنه ای به این بچه ها داریم. برای این بازی ما هرچه در لیست مهاجم داشتیم غیر از بازیکن برزیلی آوردیم. یک دفاع چپ هم داشتیم که آسیب دیده است و به جز او بقیه را در اختیار داریم.» جلالی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به بازیکن جدید نیاز دارد گفت:« این چیزی است که الان من می دانم و نیازی نیست اینجا بگویم. این تیمی است که من آن را دیدم ومسئولیتش را پذیرفتم، بنابراین سعی می کنم با این ها کار کنیم و در زمان مقررش برای ترمیم تیم اقدام می کنیم. باز هم می گویم تردید نکنید نگاه ما امیدوارانه است. وقتی من می نشینم مقابل شما صادقانه صحبت می کنم چون چیزی که می نویسید را میلیون ها نفر می خوانند. فقط یک موضوع است و آن اینکه توقع نداشته باشید یک نفر بیاید و تیم را نجات بدهد. کار جمعی است همه باید کمک کنند. مخصوصا مردم سیرجان؛ من از آن ها توقع دارم چرا که این تیم آن ها است. ما می آییم مدتی خدمت می کنیم، دستمزد می گیریم و می رویم. این تیم باید برای این مردم و بچه هایشان بماند. آن ها باید کنار تیمشان باشند. مثل وطنی  قائمشهر و هواداران نساجی؛ می خواهم مردم سیرجان اینگونه نگاه کنند. دوست دارم فردا جای خالی در ورزشگاه نباشد.همه بیایند و همه حمایت کنند. این تیم آن ها است و منافع آن به جوان های آن ها خواهد رسید.»


او با اشاره به عملکرد مدیران گل گهر و امکانات این تیم هم گفت:« در این سه چهار روز همه مواردی که خواستیم را انجام دادند. ما برنامه داریم که در آینده ای نزدیک کل تیم را به سیرجان بیاوریم. یکسری امکانات زیرساختی  نیازاست که باید در اینجا انجام شود. ما این ها را  با آقای جواهری در میان گذاشتیم و ایشان هم استقبال کرد و مطمئن هستم بزودی این زیرساخت ها فراهم خواهد شد.»


سرمربی باتجربه فوتبال ایران در ادامه بازهم به بازی با سپاهان اشاره کرده و گفت:« اگر دیروز سرتمرین ما بودید و آن اشتیاق و انرژی بچه ها را می دیدید الان شما هم به اندازه من امیدوار بودید. این بچه ها فوق العاده با انگیزه هستند و فکر می کنند توانایی هایی دارند که می توانند آن را  به فعل در بیاورند. من با تک تک بچه ها صحبت کردم و با آنها جلسه گروهی داشتیم و قول می دهم این بچه ها فردا بهترین عملکرد را خواهند داشت.»

 

او درباره اینکه بزرگترین مشکل گل گهر چیست که تا الان نتیجه نگرفته هم افزود:« اجازه بدهید راجع به مشکلات تیم صحبت نکنم. من لیستی از مشکلات فنی و پشتیبانی تیم را تهیه کردم. مسئولیت من این است که اولویت بندی کرده و برای آن راه حل پیدا کنم. بچه ها خیلی به من کمک کردند. اما این واقعیت است که بزرگترین تیم ها هم مشکلاتی دارند.»


سرمربی جدید گل گهر درباره نبودن نام هافبک هلندی تیم در لیست بازی برابر سپاهان گفت:« من به عنوان یک برادر بزرگتر می گویم  که بچه ها و جوان های خودتان را باور کنید. خواهید دید این بازیکنان چه یارهایی برای شما می شوند. قاضی پور ، زیدآبادی و بیابانی می توانند و باید به آن ها توجه و از آن ها مراقبت کرد چون می توانند پیشرفت کنند. من درآینده نزدیک سر تمرین تیم امید خواهم رفت ببینم چند بازیکن را می توانیم به لیستمان اضافه کنیم. من به شما اطمینان می دهم که به روستاها می روم تا استعداد پیدا کنم. با تمام وجود می خواهم کاری کنم که بگویم واقعا خدمت کردم. مثل فولاد، مثل پیکان و سایپا ....»

دیدگاه‌ها