کد خبر : 1644541 | 28 مهر 1398 ساعت 20:07 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی مرد اول روزهای سخت کالدرون

عملیات نجات‌بخش شماره 8 در دقیقه 81 (عکس)

شماره هشت پرسپولیس در این فصل در اوج آمادگی قرار دارد و توانست گل سه امتیازی و زیبای تیمش را در ورزشگاه سرد و خالی از جمعیت آزادی برابر پیکان به ثمر برساند.

به گزارش" ورزش سه"این گل سه امتیازی را احمدنوراللهی  زد که در این فصل یکی از بهترین فصول فوتبالی اش را سپری می کند. در روزهایی که پرسپولیس نمایش خوبی درون زمین ندارد و ستاره های نامدار این در رسیدن به گل و پیروزی با چالش هایی روبرو هستند احمدنوراللهی یک بازیکن ویژه است. او با بازی های خوب در این فصل توانسته نظر مساعد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی را نیز جلب کند.


بازی پرسپولیس برابر پیکان مطابق آنچه بازیکنان و هواداران این تیم تصور می کردند پیش نرفت. بعد از نمایش خوب در بیست دقیقه ابتدایی بازی و رسیدن به گل ، دوباره بازی پرسپولیس برابر حریفش گره خورد و اندک فرصت ها توسط مهاجمان از دست می رفتند. هرچه از زمان بازی می گذشت پیکان بیشتر بازی را برای پرسپولیس سخت می کرد و کار برای کسب برد برای این تیم که به سه امتیاز این بازی خانگی بعد از چند نتیجه بد نیاز داشت، دشوار شده بود. با این حال احمدنوراللهی که این فصل و در نبود سیدجلال و عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس شده است با شماره جادویی 8 توانست سه امتیاز با ارزش را برای تیمش کسب کند.

 

 


ساعت بازی دقیقه 81 را نشان می داد و کالدرون تعویض هایش را برای رسیدن به برد انجام داده بود.  امیدعالیشاه که در بین دو نیمه به جای جونیوربراندائو به میدان آمده بود از سمت چپ پرسپولیس وارد هجده قدم پیکان شد ، توپ را از پای چپ آورد روی پای راست و آن را به شش قدم ارسال کرد. توپ عالیشاه که قوسی ارسال شده بود از روی سر مهدی عبدی عبور کرد اما احمدنور با یک پرواز بلند پشت سر او قرار داشت و با یک ضربه سر زیبا و غافلگیرانه دروازه پیکان را باز کرد.


این گل پرسپولیس را از بحرانی که نتیجه مساوی می توانست برایش پدید بیاورد نجات داد. گل احمدنوراللهی اولین گل سه امتیازی او در این فصل از رقابت ها بود و کالدرون توانست با این گل تا حدودی از بحران سختی که می توانست به آن دچار شود فرار کرد. نوراللهی در این فصل یکی از بهترین های پرسپولیس بوده است و در دوبازی آخر  تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نیز در ترکیب ویلموتس قرار گرفته است.

 

 

 

دیدگاه‌ها