کد خبر : 1644550 | 28 مهر 1398 ساعت 20:32 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اگر پنالتی گل می شد، نمی دانم چه اتفاقی می افتاد؛

اسکوچیچ: آمده‌ام بگویم حرف بزنم جریمه می‌شوم

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت می گوید اگر در مورد داور بازی صحبت کند، جریمه می شود و به همین دلیل صحبتی در این رابطه نخواهد کرد.

اسکوچیچ: آمده‌ام بگویم حرف بزنم جریمه می‌شوم

 به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه جم در نشست خبری گفت: شما می‌دانید نمی‌توانم در مورد داور حرف بزنم چون جریمه می شوم. از شما هم می‌خواهم در مورد داور سوال نکنید چون نمی‌خواهم در مورد داور صحبت کنم.

 

سوال بعدی از اسکوچیچ این بود که در مورد بازی صحبت کند، او بیان کرد: باز هم می‌گویم نمی‌خواهم و نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم چون این موضوع را دوست ندارم! فقط آمده‌ام که به شما بگویم اگر در مورد داور حرف بزنم جریمه می‌شوم. خیلی ممنونم که منتظر من بودید و من هم در مورد همه چیز توضیح دادم.

 

سرمربی کروات صنعت نفت آبادان سپس در مورد بازی توضیح داد: از بخشی از بازی راضی‌ هستم و از بخش دیگری هم خیر. تلاش کردیم تا دفاع کنیم و در نیمه اول 2 شانس خوب گلزنی هم داشتیم. با اینکه سعی می‌کردیم روی زمین بازی کنیم ولی نتوانستیم موقعیتی خلق کنیم و به همین دلیل از این بخش تیمم راضی نیستم.از بازیکنانم خواستم که در بخش حمله روی دروازه حریف شهامت بیشتری به خرج بدهند ولی این کار را نکردند و من هم هیچ وقت از مساوی راضی نیستم.


وی در خصوص صحنه پنالتی تیم پارس که به گل تبدیل نشد، گفت: اگر گل می‌شد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد ولی شاید شرایط بازی فرق می‌کرد. در مورد بازی اگر سوالی دارید بپرسید ولی باز هم می‌گویم در مورد داور حرفی ندارم!

 

دیدگاه‌ها