کد خبر : 1644557 | 28 مهر 1398 ساعت 20:41 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهرآورد دوم برای عبدی خوش یمن نبود؛

گلزن دربی را در آزادی سرخ کردند!

مهدی عبدی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس در برخوردی که با فراز امامعلی داشت، از زمین بازی اخراج شد تا این بار دربی تهران برایش خوش یمن نباشد.

گلزن دربی را در آزادی سرخ کردند!

به گزارش "ورزش سه"، یک دقیقه پس از گل زیبای احمد نوراللهی، توپ در میانه میدان به مهدی عبدی رسید اما او نتوانست آن را کنترل کند و توپ کمی از این بازیکن جلوتر افتاد. فراز امامعلی هافبک تیم پیکان که با سرعتی خیره کننده خود را به توپ رسانده بود، آن را کنترل کرد و ثانیه ای بعد با ضربه پا از سوی عبدی مواجه شد. مهاجم سرخپوشان در این لحظه تلاش داشت تا کنترل توپ را دوباره به اختیار بگیرد اما ضربه اش به شکلی شدید با بدن امامعلی برخورد کرد و باعث شد تا او روی زمین بیفتد.

 

در شرایطی که شاید پرسپولیسی ها پیش بینی کارت قرمز را نمی‌کردند اما سیدمهدی سیدعلی داور سپید موی فوتبال ایران، به دلیل شدت این خطا مهاجم پرسپولیس را با کارت قرمز جریمه کرد تا او 17 دقیقه پس از ورود به زمین، به شکلی عجیب از زمین اخراج شود. عبدی که در نیمه دوم برای جبران ناکامی علی علیپور و براندائو جونیور وارد زمین شده بود، متعجب از کارت قرمز داور با چهره ای بهت زده او را تماشا کرد اما او دیگر اخراج شده بود و باید از زمین بیرون می‌رفت.

 

 

این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش او به شکلی متفاوت دربی تهران را سپری کرده بود. در بازی با استقلال تهران عبدی به عنوان بازیکن ذخیره پا به میدان گذاشت و در آخرین دقایق مسابقه دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد تا گلزن دربی بزرگ پایتخت لقب بگیرد. این گل به نوعی شرایط مهدی عبدی در تیم پرسپولیس را تغییر داد و باعث شد تا او به آلترناتیو علیپور و براندائو تبدیل شود.

 

شاید در دقیقه 66 که او در حال ورود به زمین بود، خود انتظار داشت در نقش منجی ظاهر شود اما این اتفاق رخ نداد و مهاجم جوان پرسپولیس با کارت قرمز جریمه شد تا بازی بعدی را هم از دست بدهد.

 

 

 

او که تنها مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم نیز محسوب می‌شود، حالا باید دوباره شرایط خود را تغییر دهد. او به عنوان گلزن لیگ امید به تیم بزرگسالان پرسپولیس منتقل شد و خود را به جمع 14 بازیکن مدنظر سرمربی هم رساند ولی حالا به عنوان یک بازیکن اخراجی انتقادات زیادی را پیش روی خود می‌بیند اما او باید به خوبی بداند که فوتبال این فراز و نشیب ها را بسیار دارد و همین علی علیپور نیز در هفته های نخستین لیگ هفدهم از زمین بازی اخراج شد اما در پایان عنوان آقای گلی را به چنگ آورد.

 

دیدگاه‌ها