کد خبر : 1644568 | 28 مهر 1398 ساعت 21:16 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم باز هم در میان مدعیان باشیم

گل‌محمدی: چوچو را پیدا کردید به ما هم بگویید!

سرمربی شهرخودرویی ها می گوید: زمان زیادی برای تمرین نداشتیم و فشار مسابقات بالاست. بعد از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی، سعی کردیم ریکاوری خوبی در زمینه روحی و جسمی داشته‌ باشیم.

گل‌محمدی: چوچو را پیدا کردید به ما هم بگویید!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان ضمن تشکر از دو باشگاه اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن، بابت همکاری با باشگاه شهرخودرو در خصوص زمین تمرین اظهار کرد: برای هدف بزرگی وارد اصفهان شدیم و امیدوارم بتوانیم به پیروزی دست یابیم. ذوب‌آهن در حمله به شدت خطرناک است‌ و حریف قابل احترامی‌ست. ذوب در هفته‌های اخیر بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشته و می‌دانیم که روز سختی در پیش خواهیم‌داشت.

 

وی افزود: زمان زیادی برای تمرین نداشتیم و فشار مسابقات بالاست. بعد از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی، سعی کردیم ریکاوری خوبی در زمینه روحی و جسمی داشته‌باشیم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی در مصاف با ذوب به نمایش بگذاریم تا هواداران لذت ببرند.

 

گل‌محمدی گفت: با توجه به شناختی که از دو تیم دارم، فکر می‌کنم بازی تماشاگرپسندی را در پیش داشته‌باشیم. نوع بازی که امسال ارائه می‌دهیم با سال قبل تفاوت دارد. می‌توانستیم برای حفظ بازیکنان تلاش بیشتری انجام دهیم. انتظار داشتم که در نقل و انتقالات بهتر عمل کنیم. ما در فصل جدید مصدوم‌های قابل توجهی داشتیم.

 

سرمربی شهرخودرو خاطرنشان کرد: مدت مصدومیت این بازیکنان زیاد شده و این کار ما را سخت می‌کند. چند بازیکن ما در اردوهای تیم ملی بودند. بعد از یک هفته از چوچو هنوز خبر نداریم. بازیکنان تازه به تمرینات اضافه شدند و این باعث شده بیشتر اذیت شویم. از امتیازاتی که گرفتیم راضی هستم و فکر می‌کنم عملکردمان نسبت به امتیازاتی که گرفتیم خوب بوده است.

 

یحیی گل‌محمدی با اشاره به نتایج خوب شهرخودرو در لیگ نوزدهم گفت: تا به اینجای کار خوشبختانه نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و از امتیازاتی که اندوخته‌ایم، رضایت داریم. امیدوارم بتوانیم به روند خوب خود استمرار ببخشیم و در ادامه لیگ هم جزو مدعیان باشیم.

 

سرمربی شهر خودرو گفت: مصدوم تیم ما فرشاد محمدی‌مهر است. از چوچو هم خبر نداریم. اگر این بازیکن را پیدا کردید به ما هم زنگ بزنید!

 

او در پایان گفت: تقابل انگیزه‌ها فردا باعث می‌شود یک فوتبال جاندار را شاهد باشیم و موجب شود یک بازی با کیفیت را بتوانیم ببنیم.

 

دیدگاه‌ها