کد خبر : 1644598 | 28 مهر 1398 ساعت 23:56 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش موثر کاوه در بازگشت به ترکیب؛

قلی‌زاده همه کار برای برد شارلروا کرد

وینگر ایرانی شارلروا در شب برتری تیمش مقابل سرکل بروژ روی تمام گل‌ها نقش داشت.

قلی‌زاده همه کار برای برد شارلروا کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته یازدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که برای نخستین بار علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به طور همزمان در بازی‌های لیگ در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم جان بریدل مهمان تیم قعرنشین سرکل بروژ بود.

 

کاوه رضایی که پس از چهار حضور تعویضی، نخستین بار در ترکیب شارلروا قرار گرفته بود، در دقیقه ۵ حرکت سریعی از میانه زمین انجام داد و توپ را به علی قلی‌زاده رساند تا او با یک پاس در عمق، فرصت خوبی برای ریوتا موریوکا فراهم آورد تا این بازیکن ژاپنی دروازه سرکل بروژ را باز کند.

 

علی قلی‌زاده نیز که در این فصل در سه مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، پس از پاس گل اول در این دیدار، در دقیقه ۳۲ با توپ‌ربایی از میانه زمین ضد حمله سریعی ایجاد کرد و با پاس به بغل ماسیمو برونو را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او گل دوم شارلروا را به ثمر رساند.

 

قلی‌زاده که نمایش فوق‌العاده‌ای در این دیدار داشت، در دقیقه ۳۶ با خطای بازیکن سرکل بروژ در میانه زمین نقش بر زمین شد، اما مودو دیاگنه توپ را گرفت و با یک حرکت عالی و شوت دقیق تبدیل به سومین گل شارلروا کرد.

 

در نیمه دوم هیچ یک از دو تیم نتوانستند در امر گلزنی موفق باشند تا در نهایت شارلروا با درخشش علی قلی‌زاده بعد از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی، به برتری ۳ بر صفر در خانه سرکل بروژ برسد تا ۱۵ امتیازی شود و به رده نهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

 

قلی‌زاده در مسابقه‌ای که روی هر سه گل شارلروا موثر بود، در دقیقه ۷۴ کارت زرد گرفت و در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده از زمین بیرون رفت، اما کاوه رضایی تا پایان در بازی حضور داشت.

دیدگاه‌ها