کد خبر : 1644683 | 29 مهر 1398 ساعت 18:53 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود شاگردان تارتار به رده هفتم

نفت مسجدسلیمان 1- شاهین 0؛ شوت دیدنی پیام، سه امتیاز ارزید

تیم فوتبال نفت موفق شد در یک بازی برتر و با گل دیدنی مدافع چپ خود برابر شاهین بوشهر به پیروزی برسند و سه امتیاز را مال خود کنند.

نفت مسجدسلیمان 1- شاهین 0؛ شوت دیدنی پیام، سه امتیاز ارزید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت 17 امروز در آخرین دیدار هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان تارتار خاتمه یافت.

پیام ملکیان در دقیقه 73، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان مهدی تارتار در ادامه روند درخشان خود، به رتبه هفتم جدول صعود کنند. نفتی‌ها تاکنون شکستی را در این فصل متحمل نشده‌اند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز صعود کرده اند. شاهین هم ششمین شکست فصل خود را متحمل شد و با یک امتیاز، در انتهای جدول لیگ برتر باقی ماند.


 


هفته هفتم لیگ برتر؛ دوشنبه: ۹۸/۰۷/۲۹ ؛ ساعت ۱۷:۰۰
استادیوم: شهید بهنام محمدی/ تماشاگر : 3000 نفر
داوران: داور:حسین زمانی/کمک ها:علیرضا ایلدروم- رحیم شاهین/کمک داوران اضافی:رضا عادل-یاسر همرنگ/داور چهارم:محمد علی پور متقی/ناظر داوری:محمد جواد تقی پور

 

 

 

اخطار


حسین ابراهیمی (20) از نفت مسجد سلیمان
امیرحسین موسی زاده(91)- حسن نجفی (93) از شاهین شهرداری بوشهر
 

 


نفت مسجدسلیمان:

سوشا مکانی(24- حبیب فرعباسی)

مجید عیدی

محمد طیبی(کاپیتان) 

علیرضا نورمحمدی

پیام ملکیان

صادق صادقی(65- سجاد جعفری)

احمد الجبوری

حسین ابراهیمی(86- سعید کریمی)

فرزاد حاتمی

میثم نقی زاده

علیرضا علیزاده
سرمربی: مهدی تارتار

 

 

 

شاهین شهرداری بوشهر:

ماکسیم کویلتیانا

مرتضی غلامعلی تبار

بهروز نوروزی

سلمان بحرانی(45- ابوذر صفرزاده)

بهمن سالاری

امیر حسین موسی زاده

پیمان شیرزادی (83- سعید کریمی )

دانیال مومنی (68- رضا دهقان)

حسن نجفی

صادق بارانی

حسین مالکی
سرمربی: مهرداد کریمیان

 

 

شرح گل:


۱_۰(نفت مسجدسلیمان-پیام ملکیان دقیقه ۷۵): شوت دیدنی از راه دور پیام ملکیان به زیبایی وارد دروازه ماکسیم کوویلیتایا شد تا یکی از زیباترین گل های هفته در مسجدسلیمان به ثمر برسد.

 

 

خلاصه بازی:

 

نفت مسجدسلیمان که تا این مقطع از لیگ و جام حذفی را بدون شکست سپری کرده بود، در آخرین بازی از هفته هفتم فرصت این را داشت که با غلبه بر شاهین بوشهر انتهای جدولی صاحب اولین برد خانگی در فصل جاری شود. شاهینی‌ها نیز پس از استعفای عبدالله ویسی با هدایت مهرداد کریمیان برابر تیم بدون شکست نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند تا شاید از این بازی سخت خارج از خانه امتیازی کسب کنند.

در نیمه اول بازی اما تنها یک موقعیت حساس روی دروازه شاهین به وجود آمد، سانتر از سمت راست حسین ابراهیم و ضربه سر الجبوری که با واکنش ماکسیم کوویلیتایا همراه شد و در ادامه مسابقه دو تیم میل زیادی برای گلزنی نشان ندادند. البته سوشا مکانی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در اواسط این نیمه آسیب دید و در دقیقه 24 از بازی خارج شد، ضمن اینکه سلمان بحرانی هافبک میانی شاهین بوشهر هم در دقیقه 45 پس از برخورد با صادق صادقی هافبک نفت مصدوم شد و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم نیز کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام در دقیقه 74 با ضربه دیدنی پیام ملکیان قفل دروازه شاهین را گشودند. شاهینی‌ها هم در دقیقه 87 تا مرز زدن گل تساوی پیش رفتند که واکنش تماشایی حبیب فرعباسی مانع از گلزنی سعید کریمی شد تا بازی با همان یک گل به پایان برسد.

 

 

لحظات حساس

 

دقیقه ۹: ضربه آزاد دیدنی حسین ابراهیمی با اختلاف بسیار کم از دروازه گلر گرجستانی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: پاس احمد الجبوری به فرزاد حاتمی رسید ‌و ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: سانتر حسین ابراهیمی از سمت راست در محوطه جریمه با ضربه سر الجبوری همراه شد اما ماکسیم کوویلیتایا توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۴: پاس فوق العاده صادق صادقی به حسین ابراهیمی رسید اما ضربه ضعیف این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: سانتر پیام ملکیان با ضربه سر فرزاد حاتمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: شوت از راه دور بهمن سالاری با اختلاف زیاد به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۷۶: پاس احمد الجبوری به سجاد جعفری رسید اما او موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد.

دقیقه ۸۷: پاس فوق العاده مالکی در محوطه جریمه به سعید کریمی رسید و این بازیکن با یک کنترل عالی و ضربه پای چپ دروازه نفت را تهدید کرد که فرعباسی یک سیو فوق العاده داشت تا سه امتیاز در مسجدسلیمان بماند.
دقیقه ۹۳: پاس سجاد جعفری به فرزاد حاتمی رسید اما او باز هم نتوانست از موقعیت استفاده کند و پس از این ضربه داور دیدار سوت پایان بازی را زد.

 

 

 

بهترین بازیکن:

 

پیام ملکیان مدافع چپ تیم نفت با فرارهای خود از سمت چپ خط دفاعی بارها و بارها موقعیت سازی کرد و خودش با یک ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه گل سه امتیازی بازی را به ثمر رساند. ماکسیم کوویلیتایا گلر شاهین نیز در چند موقعیت درخشان ظاهر شد اما در برابر شوت مهارنشدنی ملکیان تسلیم شد.

 

 

 

اتفاق ویژه:

 

سوشا مکانی دروازه بان تیم نفت در دقیقه ۲۴ و سلمان بحرانی هافبک شاهین در دقیقه ۴۵ دچار مصدومیت شدند و دو تعویض اجباری در نیمه اول برای دو سرمربی دو تیم، نکته جالب بازی بود.

 

 


در حاشیه


* پیش از شروع بازی امیرحسین موسی زاده و حسین مالکی دو بازیکن سابق نفت مورد تشویق هواداران مسجدسلیمانی قرار گرفتند.
* پیش از بازی دو تیم برای درگذشت آرش کلاوند رئیس کمیته داوران شهرستان مسجدسلیمان یک دقیقه سکوت کردند.

* سوشا مکانی به دلیل مصدومیت از کادرفنی تقاضای تعویض کرد و حبیب فرعباسی دیگر گلر نفتی ها در دقیقه ۲۴ جایگزین وی در ترکیب شد.

* سلمان بحرانی هافبک تیم شاهین به دلیل مصدومیت در ثانیه های پایانی بازی از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 

 

*هواداران زردپوش تیم فوتبال نفت در تمامی دقایق دیدار  تیم خود را تشویق می کنند.

دیدگاه‌ها