کد خبر : 1644690 | 29 مهر 1398 ساعت 14:38 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان مارسی

بارسلونا باعث شد فوتبالم خراب شود

ماکسیم لوپز هافبک تهاجمی 21 ساله مارسی دو سال پیش مورد توجه بارسلونا قرار داشت ولی فشار سنگین توقعات باعث افت محسوس در فوتبال او شد.

بارسلونا باعث شد فوتبالم خراب شود

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش بود که رسانه های بارسلونا خبر از علاقه این باشگاه به ماکسیم لوپز پدیده مارسی دادند. بازیکن دو رگه اسپانیایی-الجزایری مارسی که در این تیم خوش درخشیده بود.

در آن مطع ادعا می شد بارسا قصد دارد برای فصل 19-2018 این بازیکن را به خدمت بگیرد اما با گذشت زمان از علاقه بارسا کاسته شد. 

 

 

1444897

 

 

لوپز در مصاحبه با کانال پلاس و در مورد پیشنهاد بارسلونا گفت:« همه می دانند که من عاشق بارسا هستم. دو سال پیش روبرت فرناندز مدیر ورزشی وقت بارسا با مدیر برنامه هایم تماس گرفت و گفت که اگر فصل خوبی را رقم بزنم، به بارسا خواهم پیوست. من هر روز به این قضیه فکر می کردم و تمام توجهم بارسا شده بود و همین باعث شد تا فوتبالم با افت مواجه شود. پیشنهاد بارسا باعث شد تقریبا شش ماه از فصل را از دست بدهم و از روزهای خوب خودم فاصله زیادی پیدا کنم. فشار و انتظارات از من بالا رفته بود و نتوانستم آن شرایط را به خوبی مدیریت کنم.»

 

ماکسیم فصل جاری هفت بازی برای مارسی انجام داده و توانسته دو پاس گل بدهد. او پس از یک فصل ناامیدکننده، به تدریج در حال بازگشت به روزهای خوبش است. 

 

 

 

دیدگاه‌ها