کد خبر : 1644703 | 29 مهر 1398 ساعت 13:55 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی ردنپ:

دله آلی همین حالا هم از لمپارد و جرارد جلوتر است

جیمی ردنپ، هافبک سابق باشگاه تاتنهام، امیدوار است که دله آلی ستاره این تیم به روزهای خوش گذشته خود بازگردد.

دله آلی همین حالا هم از لمپارد و جرارد جلوتر است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند. آن ها پس از تساوی مقابل تیم قعرنشین واتفورد به رتبه هفتم جدول سقوط کردند.
دله آلی در این دیدار موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند.
با وجود این که این بازیکن انگلیسی در هفته های اخیر نتوانسته فرم خوب گذشته خود را به نمایش بگذارد اما جیمی ردنپ، هافبک سابق باشگاه تاتنهام، امیدوار است که این بازیکن به دوران اوج گذشته بازگردد چرا که این موضوع می تواند به موفقیت این تیم لندنی کمک زیادی بکند.

 

 

1402255

 


او در این باره گفت:" دله آلی شش ماه دیگر تازه ۲۴ ساله می شود. وقتی به بازیکنان گذشته خط هافبک انگلیس نگاه می کنیم، متوجه خواهیم شد که او حالا نیز از همه آنها جلوتر است.
به عنوان مثال فرانک لمپارد تا قبل از ۲۴ سالگی ۱۸۵ بازی در لیگ برتر انجام داد. او در این تعداد بازی موفق شد ۴۳ گل و پاس گل از خود به ثبت برساند. جرارد نیز تا قبل از ۲۴ سالگی ۱۷۰ بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده بود و موفق شده بود ۴۷ گل و پاس گل از خود به جای بگذارد. همچنین دیوید بکام تا قبل از رسیدن به این سن ۱۴۰ بازی در لیگ برتر انجام داده بود و موفق به ثبت ۶۵ گل و پاس گل نیز شده بود. همه این ها نام هایی بسیار بزرگ هستند اما دله در بازی مقابل واتفورد موفق به ثبت یک گل شد تا تعداد گل ها و پاس گل های خود را در لیگ برتر به ۷۲ برسانند و این رکوردی فوق‌العاده برای اوست. 
همه آن هایی که به دله انتقاد می‌کنند باید این را بدانند که او از بسیاری از هافبک‌های بزرگ تاریخ انگلیس عملکرد بهتری داشته است. من مطمئن هستم که او دوباره به فرم خوب گذشته خود باز می‌گردد و می‌توانند به تاتنهام برای کسب نتایج بهتر کمک کند."

 

 

1365336

دیدگاه‌ها