کد خبر : 1644777 | 29 مهر 1398 ساعت 19:13 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما برمی‌گردیم، برمی‌گردیم و برمی‌گردیم

مهاجری: تراکتور برای مساوی آمده بود!

رضا مهاجری می‌گوید زور نساجی در فدراسیون کم است و آن ها بین نساجی و دیگر تیم ها تبعیض قائل می‌شوند.

مهاجری: تراکتور برای مساوی آمده بود!

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با تراکتور به شکلی مفصل صحبت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او همچنین با اشاره به مشکلات تیمش در خصوص بی توجهی مسئولان و به زعم خودش تبعیض فدراسیون نشینان نیز حرف زد و به تجربه بازیکنان تراکتور نیز پرداخت.

 

تفاوت ما و تراکتور تجربه بود

از مردم قائمشهر عذرخواهی می‌کنم. اتفاقی که نباید می افتاد، بالاخره افتاد. نمی خواهم به گذشته برگردم، روزی که باید می رفتیم نرفتیم و ایستادیم و این روزها را پیش بینی می کردیم که این اتفاقات می افتد. درد ما این است که اتفاق می افتد و بعد می رویم دنبال چاره. ما دو نیمه متفاوت داشتیم؛ با بچه ها هم این بحث را مطرح کردیم. تفاوت ما تجربه دو تیم بود، شما دیدید ما تا قبل از این که گل بخوریم بازی را خوب مدیریت کردیم و خیی از توپ ها را نزدیم و از 30-35 متری گل خوردیم. ما باید مبارزه کردن را یاد بگیریم، بعد از گل بدجور قافیه را دادیم، ما باید نسبت به جریان بازی مسابقه را مدیریت کنیم همان طور که آن ها مدیریت کردند. مسعود شجاعی در نیمه اول هر موقع ما سوار بازی شدیم توانست بازی را کنترل کند، با داور صحبت کند آن عطش تیم ما را بگیرد. یک صحنه هم به نظر من برخورد شد، داور خیلی مهربان بود و کارت نداد که کارت دومش بود.

 

ما برمی‌گردیم، برمی‌گردیم و برمی‌گردیم!

به امید مسئولان بنشینیم این اتفاق برای ما می افتد. باید به عشق این مردم برویم و این قول را من اینجا که تیمم باخته می‌دهم. این تیم را امسال برمی‌گردانیم. نیمه اول دیدید که علی شجاعی چه توپی را گل نکرد و بعد چه توپی را گل خوردیم. با این بضاعت ما باید به جنگ بزرگان برویم که می رویم و برمی‌گردیم، برمی‌گردیم و برمی‌گردیم.

 

تراکتور برای یک امتیاز آمده بود

من احترام زیادی برای تراکتور قائلم اما گل ها را آن ها به ما ندادند. شما تعویض ها و نفرات آن ها را ببینید، این تیم برای قهرمانی بسته شده. تراکتور آمده بود که یک امتیاز بگیرد، من سیستم بازی را دیدم و نفرات این تیم را شناختم و فهمیدم این بازی را روی ضد حمله و ایستگاهی گذاشته. ما توانستیم این تیم را کنترل کنیم اما آن ضربه 35-40 متری فرق ماست. بازیکنان الان بیایند دیگر نمی توانند درد ما را دوا کنند. این تیم 5 ماه است بازی و تمرین می‌کند. من آمدم خیلی با انگیزه کار کردم و گفتند مشکلات حل می‌شود اما این بازیکنان به تمرین نیامدند و من فهمیدم که کارتشان صادر نشده.

 

هواداران نساجی در ایران نظیر ندارند

این یک روز به یاد ماندنی در مربیگری من است و من آن را فراموش نمی‌کنم و از الان طور دیگری کار می‌کنم. تیم بیاید در خانه 4 گل بخورد و تشویق شود در هیچ جای ایران نداریم. باید دست تک تک آن ها را ببوسیم، ما هم از خیلی چیزهایمان گذشتیم، من با عشق و وجودم کار می‌کنم. من به لحاظ مالی می دانید که پیشنهاد خیلی خوبی داشتم و اینجا در حد یک دستیار قرارداد بستم اما هیچ گلایه ای نکردم و نمی‌کنم اما امیدوارم مسئولان ما را درک کنند، این مردم ما را درک می‌کنند.

 

تراکتور روی زبلی گل زد!

من هم از بازیکنان دلخوری داشتم. ما برای این بازی بیشترین جلسه فنی را گذاشتیم و گفتیم که نقاط قوتشان همین جایی است که ما گل خوردیم. اگر همین گل را نمی‌خوردیم ما پتانسیل بردن تراکتور را داشتیم و تا آن زمان هم بازی 60 به 40 بود. بعد از گلی که خوردیم تحرک من خیلی بیشتر شد اما نداشتن تمرکز و ضعف فنی باعث شد تا این طور شود. با یک گل اتفاقی نمی افتد، ما مقابل سایپا 4-1 عقب افتادیم و می توانستیم برگردیم. دیدید که تراکتور روی زبلی و فرصت طلبی گل زد؛ این درد من است.

 

حریف مورینیو را یادمان بیاوریم

اگر من برای این باشگاه تصمیم گیرنده بودم، تمام زندگی ام را می‌گذاشتم تا این تیم برود برای قهرمانی. شاید قهرمان نمی‌شد اما وقتی این عشق و وجود مردم و تشویق بعد از باخت را می‌بینیم حق عقب رفتن نداریم. یک بار رئال 5-0 بازی را باخت، گفت که اگر یک بازی را پنج صفر ببازیم بهتر از 5 باخت یک صفر است. این اتفاقات فوتبال است. باید قبول کنیم که همدیگر را له نکنیم. ما اگر در فشار گل می‌خوردیم من ناراحت نمی‌شدم اما این اتفاق آن طرف رخ داد. الان موقع ایراد گرفتن نیست.

 

چرا خطیبی روی نیمکت نشست؟
من به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم باخت بود. تا دقیقه 60 آیا تیم ما نشانه ای از یک تیم بازنده داشت؟ بچه ها خیلی منطقی بازی کردند. ما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازی را وا دادیم. با لج و لج بازی چیزی حل نمی‌شود. تیم ما از دقیقه 65 به بعد مشکل داشت اگر بگویم مشکل نداشت دوباره گزیده می شوم. روز اول به من گفتند یک تیم ببند که بماند اما من جو قائمشهر را نمی‌دانستم. آمدم دیدم که حق اشتباه را نداریم، ما زورمان به فدراسیون نمی‌رسد. رسول خطیبی بازی با ما اخراج شد اما بعد آمد روی نیمکت نشست چرا؟ چون یک بازی سنگین دارند در قائمشهر و نیاز است که بیاید روی نیمکت بنشیند. رسول رفیق من است اما من بحث تبعیض فدراسیون و زور خودمان را می‌گویم.

 

چرا اکوی ما را برداشتند؟

آقای رفعتی با ما لج کرد و اکوی ما را برداشت. در تیم های عربی که بدتر از این هست، چرا آنجا برنمی‌دارند؟ در بازی با کامبوج مگر تنها هوادار آن ها بوق و طبل و... نداشت؟ ما داریم با احساسات یک شهر بازی می کنیم، مردم قائمشهر به جز فوتبال هیچ چیز ندارند. من پنج روز پیش هم پیشنهاد داشتم اما به خودم اجازه ندادم که به این پیشنهادات فکر کنم. الان وقت این نیست که مقصر را پیدا کنیم.

 

دیدگاه‌ها