کد خبر : 1644779 | 29 مهر 1398 ساعت 19:29 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس تاریخ جدیدی برای سوپرجام نداد

فتاحی: هرگز نگفتیم بازی در آزادی برگزار می‌شود

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر پس از پایان بازی درباره برگزار نشدن این دیدار در ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

فتاحی: هرگز نگفتیم بازی در آزادی برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و سایپا، درباره عدم برگزاری این بازی در آزادی و انجام آن در شهر قدس گفت: مرجع اخبار این‌چنینی فقط و فقط سازمان لیگ است. آیا این موضوع را از کانال رسمی سازمان لیگ خواندید؟ این را سایپایی‌ها گفته بودند و بروید از آنها بپرسید. نمی‌گویم خبری نبود، ممکن بود این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما هیچ‌گاه به‌طور رسمی این مسئله عنوان نشد و همیشه باید از مجرای سازمان اخبار این‌چنینی را دنبال کنید.

 

او دراین‌باره ادامه داد: به دلیل اینکه ورزشگاه قوامین نمی‌تواند میزبان دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد بازی باید یا در آزادی، یا در تختی و یا در شهر قدس برگزار می‌شد. در ورزشگاه تختی که امکان نداشت و آزادی هم که ورزشگاه سایپا نبود در این میان فقط ورزشگاه شهر قدس باقی می‌ماند.

 

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: آنها نمی‌توانستند در استان دیگری بازی را برگزار کنند. سایپا ورزشگاه اول خود را قوامین و ورزشگاه دوم خود را شهر قدس معرفی کرده است. شما در برنامه این تیم ببینید بازی پرسپولیس هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

 

او ادامه داد: یکسری مشکلات و بدهی‌هایی باشگاه سایپا از سال قبل داشت که خداراشکر حل شد و به همین دلیل گفتند درخواست داریم بازی در آزادی برگزار شود اما با مسئولان این ورزشگاه به توافق نرسیدند و درنهایت بازی را در شهر قدس برگزار کردند. من لازم است از مسئولان شهر قدس تشکر کنم و بااینکه دیر شده بود اما امروز جلسه شورای تأمین استان برگزار شد و همه تلاش کردند تا بازی امروز در این ورزشگاه برگزار شود.

 

فتاحی درباره نقص‌های ورزشگاه شهر قدس گفت: با توجه به اینکه باشگاه سایپا تقاضای بازی در این ورزشگاه را نداشت و به‌نوعی این ورزشگاه، برای تیم پیکان محسوب می‌شود یکسری نقص‌ها در آن وجود داشت. علاوه بر گیت‌های ورودی، مشکلاتی در وی آی پی ورزشگاه مشکلاتی وجود داشت که انتظار می‌رفت تا پایان تعطیلی لیگ برطرف شود که نشد.

 

او دراین‌باره ادامه داد: به‌هرحال این مشکلات باید حل شود چراکه دیدار سایپا برابر شهرخودرو و پرسپولیس هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد چراکه در آن زمان ورزشگاه قوامین در اختیار بازی‌های تیم ملی جوانان خواهد بود.

فتاحی درباره تاریخ موردنظر پرسپولیسی‌ها برای تحویل کاپ سوپرجام به آنها گفت: آخرین درخواستی که باشگاه پرسپولیس برای انتقال کاپ سوپرجام داشت دیدار برابر پیکان بود که آن‌هم بدون تماشاگر برگزار شد. درخواست جدیدی هنوز از باشگاه پرسپولیس به‌دست ما نرسیده است.

دیدگاه‌ها