کد خبر : 1644780 | 29 مهر 1398 ساعت 19:29 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اینگونه فاتح لیگ قهرمانان نخواهیم شد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد آتالانتا نمایشی شجاعانه برابر تیمش ارائه خواهد داد.

گواردیولا: اینگونه فاتح لیگ قهرمانان نخواهیم شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در انگلیس میزبان آتالانتا خواهد بود و پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار اذعان داشت با توجه به اینکه آنها در فصل جاری در امر گلزنی خیلی موفق نبوده اند، با این شرایط شانس زیادی برای فتح لیگ قهرمانان ندارند.

 

دیدار با آتالانتا: "آنچه در گذشته در مورد مائوریتسیو ساری گفتم را می توانم در مورد گاسپرینی تکرار کنم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که پیش از این با وی ملاقات کنم. مرور اینکه سال گذشته آتالانتا چه عملکرد ارائه داده و این فصل چه کاری انجام می دهند، فوق العاده است. آتالانتا نمایشی شجاعانه و غیر عرف ارائه داده و به هواداران خود احترام می گذارد.

 

1439522

 

در این مسابقه هر دو تیم بسیار شجاع بوده و سعی می کنند سبک بازی خود را تحمیل کنند. ما نیز باید با شرایط سازگار شویم و آنها نیز همین کار را انجام می دهند. امیدوارم هر دو تیم موفق به گلزنی شده و دروازه ها با شود، امیدوارم مسابقه ای سرزنده در انتظار ما باشد."

 

احتمال قهرمانی در لیگ قهرمانان: "من بسیار به تیم خود مطمئن بوده و اعتماد کامل دارم، اما تیم های قدرتمند زیادی در لیگ قهرمانان ارپوا حضور دارند. با درخشش در محوطه جریمه در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان خواهید شد و ما تا امروز در محوطه جریمه خیلی قدرتمند نبوده ایم.

 

ما اشتباهاتی مرتکب شده ایم که نباید در این سطح رخ دهد، به عنوان مثال در بازی مقابل واتفورد ما فرصت های زیادی ایجاد کردیم اما گل های چندانی به ثمر نرساندیم و این همان چیزی است که من فکر می کنم. ما در فاز دفاعی خود عمل می کنیم اما باید در لحظات مناسب موفق به گلزنی شویم. من چهار سال پیش در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در سیتی به این سوال پاسخ دادم. ما می خواهیم شانس خود را امتحان کنیم، اما من نمی دانم قهرمان خواهیم شد یا نه. اگر امسال این اتفاق رخ ندهد، سیتی فصل بعد دوباره سعی خواهد کرد. برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید در امر گلزنی موفق باشید، اما ما این فصل اینگونه نبوده ایم. فردا شانس پیشرفت و بهبود کارنامه خود را داریم و ما به شش امتیاز دیگر احتیاج داریم."

دیدگاه‌ها