کد خبر : 1644781 | 29 مهر 1398 ساعت 19:26 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه تیم خوزستانی روی نوار خوشبختی!

این فصل تیم های خوزستانی روند خوبی را در لیگ دارند، آنها توانسته‌اند در نیمه بالای جدول حاضر باشند.

سه تیم خوزستانی روی نوار خوشبختی!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم لیگ برتر با پیروزی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان و همچنین تساوی صنعت نفت آبادان سه نماینده خوزستان ادامه یافت تا روند رو به رشد این سه تیم ادامه دار باشد.


در فصول قبل هرگاه سه یا چهار نماینده از خوزستان در لیگ برتر حاضر بود، اکثرا نتایج درخشانی از سوی همه تیم ها گرفته نمی‌شد و یکی دو تیم برای نیفتادن می‌جنگیدند.


فولادی ها در تبریز موفق شدند با یک کامبک فوق العاده برابر ماشین سازی به پیروزی برسند و دوازده امتیازی شوند، شاگردان نکونام که هم امتیاز پرسپولیس و نفت آبادان هستند، با تفاضل گل بهتر و تعداد گل زده بیش تر در رده چهارم قرار دارند.

 

1445032

 

نفتی های آبادان نیز در جم به یک تساوی ارزشمند رسیدند، البته هدر رفتن ضربه پنالتی توسط بازیکن حریف در کسب این امتیاز بی تاثیر نبود تا آنها نیز دوازده امتیاز شوند و پس از فولاد در رده پنجم قرار بگیرند.

 

1445033

 

مسجدسلیمانی ها نیز با شوت دیدنی ملکیان به یک پیروزی شیرین خانگی رسیدند و توانستند جمع امتیازات خود را به یازده برسانند و در جایگاه هفتم قرار بگیرند. شاگردان تارتار هنوز هیچ باختی را در کارنامه ندارند و با ادامه این روند، می توانند پدیده فصل نوزدهم لیگ برتر باشند.

 

دیدگاه‌ها