کد خبر : 1644787 | 29 مهر 1398 ساعت 19:37 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفت MIS شانه به شانه مدعیان؛ یکی تارتار را بگیرد!

تیم تحت هدایت مهدی تارتار یک برد دیگر به دست آورد تا همچنان به کسب نتایج خوبش ادامه بدهد.

نفت MIS شانه به شانه مدعیان؛ یکی تارتار را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. سفید و مشکی‌پوشان جنوبی فوتبال ایران بعد از آنکه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر موفق شدند تراکتور، استقلال، سپاهان و شهر خودرو را به عنوان چهار مدعی قهرمانی لیگ برتر متوقف کنند،‌ در دو هفته گذشته دو برد متوالی مقابل پیکان تهران و شاهین بوشهر به دست آوردند تا جمع امتیازات شان را به 11 برسانند و همچنان در لیگ برتر بدون شکست باقی بمانند.


شاگردان مهدی تارتار امروز در خانه خود میزبان شاهین بوشهر بودند و با انجام یک بازی خوب توانستند یک بر صفر پیروز شوند. این در حالی است که نفت مسجدسلیمان هفته پیش در جام حذفی نیز شهرخودرو را در مشهد یک بر صفر از پیش رو برداشت و به جمع 8 تیم برتر این مسابقات صعود کرد.


نکته قابل توجه درباره تیم تحت هدایت تارتار این است که آنها در فصل جاری هیچ شکستی نداشتند و در این مسابقات همراه با سپاهان و تراکتور بدون شکست باقی مانده‌اند. از سوی دیگر آنها با گذر از اکثر مسابقات سخت با مدعیان حالا فرصت خوبی برای ادامه ماجراجویی‌شان دارند و قطعا با توجه به حل شدن موقتی مشکلات مالی به آینده بسیار امیدوارتر شده‌اند.


مهدی تارتار دو سال پیش با پارس جنوبی جم نیز موفق شد هفته‌ها در صدرجدول باقی بماند و حالا در فصل جاری با تیمی کاملا جوان و تقریبا ناشناخته روزهای فوق العاده‌ای را تجربه کرده است. بی تردید با ادامه این روند نفت مسجدسلیمان که در سال‌های گذشته همواره در کورس سقوط بوده می‌تواند شگفتی‌ساز مسابقات لیگ نوزدهم نیز لقب بگیرد.

 

دیدگاه‌ها