کد خبر : 1644804 | 29 مهر 1398 ساعت 20:14 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش زیدان به شایعات اخراج: می‌خواهم در رئال بمانم

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید مدعی شد تمام تمرکزش روی بازی فردا شب مقابل گالاتاسرای است.

واکنش زیدان به شایعات اخراج: می‌خواهم در رئال بمانم

 

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای زین الدین زیدان در رئال مادرید چندان مساعد نیست و اخباری در مورد احتمال جدایی او در صورت شکست در بازی فردا شب مقابل گالاتاسرای و بازگشت ژوزه مورینیو به برنابئو شنیده می شود. اما زیزو مدعی شد همیشه شرایط برای وی این‌گونه بوده و او به روزهای سخت هم علاقمند است.

 

زین الدین زیدان گفت: "فردا مسابقه ای تعیین کننده پیش روی ماست و ما باید به بهترین نحو عکس العمل نشان دهیم، این همان چیزی است که ما می خواهیم. همه شرایط را می دانیم، ما در لیگ قهرمانان بد شروع کردیم اما فردا دیداری برای اثبات توانایی هایمان پیش روی خود داریم و این کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم. شما در مورد خیلی مسائل از جمله تغییر سرمربی صحبت می کنید، اما من به شرایط سخت علاقه دارم و تنها به بازی فردا فکر می کنم.

 

1438900

 

18 سال است که اینجا هستم و همین شرایط برای من به عنوان یک بازیکن نیز رخ داده است. من می دانم که در کجا هستم و فشار همیشه وجود خواهد داشت. تنها وظیفه ما این است که خود را برای این بازی آماده کنیم. از شرایط خبر داریم اما هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. بازی های زیادی باقی خواهد ماند و ما از فردا تا پایان تلاش خود را خواهیم کرد. باید هر سه امتیاز را به دست آوریم. همیشه صحبت های تغییر سرمربی وجود دارد و ما نمی توانیم شرایط را عوض کنیم.

 

فوتبال فراموش می کند که شما چه کاری انجام داده اید و این شرایط زندگی است و برای من هم همین است. گذشته دیگر گذشته و اکنون شرایط این‌گونه است. من نمی خواهم به شما بگویم که شایعات مرا آزار نمی دهد زیرا این اتفاق رخ می دهد. آنچه که من به عنوان مربی باید انجام دهم این است که تمام تلاش خود را انجام داده و مثبت فکر کنم. بازی در یک استادیوم بسیار خوب برگزار می شود و من از وضعیت باخبرم."

 

عملکرد زیدان در دومین دوره حضور در رئال مادرید: "من نمی دانم، از من نپرسید. من می خواهم برای همیشه در رئال مادرید بمانم. ما اوضاع را می دانیم و از افراد دیگر در این مورد سوال کنید.:

 

افت بازیکنان کلیدی مانند تیبو کورتوا، ادن هازارد و وینیسیوس: "این‌گونه نیست و ما نباید به کسی اشاره کنیم. من مسئول این شرایط هستم و من به تیمم اعتماد دارم. بازیکنانم اولین افرادی هستند که می خواهند برنده شوند و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که سعی کنند اوضاع را تغییر دهند."

 

دیدگاه‌ها