کد خبر : 1644812 | 29 مهر 1398 ساعت 20:57 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

داوید آلابا: المپیاکوس در خانه بسیار قدرتمند است

داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ مدعی شد بازی سختی در یونان در انتظار بایرن مونیخ است.

داوید آلابا: المپیاکوس در خانه بسیار قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، با کسب دو پیروزی مقتدرانه برابر ستاره سرخ بلگراد و تاتنهام، بایرن مونیخ شروع فوق العاده ای را در این فصل لیگ قهرمانان تجربه کرده است. داوید آلابا در نشست خبری پیش از دیدار برابر المپیاکوس در مورد این دیدار صحبت کرده و مدعی شد نیکلاس سوله، مدافع مصدوم بایرن می تواند به یورو 2020 برسد.

 

1445064

 

دیدار برابر المپیاکوس: "ما در هفته های اخیر تغییرات بسیاری داشته و امیدواریم که بتوانیم با یک سیستم پایدار چهار دفاعه در مدت زمان طولانی تر، ثبات بیشتری ایجاد کنیم. من فکر می کنم المپیاکوس در خانه بسیار قدرتمند است و هواداران زیادی این تیم را حمایت می کنند و این موضوع را در جریان متوقف شدن تاتنهام در یونان دیدم. آنها وینگرهای خیلی سریعی دارند و ما باید برای آنچه انتظار داریم در بازی فردا شب رخ دهد آماده شویم. فضای بسیار خوبی بر استادیوم حریف حاکم خواهد بود."

 

مصدومیت اخیر نیکلاس سوله و از دست دادن فصل و احتمالا یورو 2020: "همه ما می دانیم که سوله بازیکنی مبارز است و اگر او هدفی داشته باشد، می تواند به آن برسد. هنوز زمان زیادی وجود دارد تا رقابت های یورو 2020 باقی مانده است. من و سرژ گناربری روز شنبه و پس از بازگشت از آگسبورگ در کنار سوله بودیم. می دانم که عمل جراحی سوله بسیار خوب انجام شده و فقط می توانم بهترین آرزوها را برای او داشته باشم."

دیدگاه‌ها