کد خبر : 1644824 | 29 مهر 1398 ساعت 21:46 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی مدیر برنامه گرت بیل؛ بالاتر از مندس و رایولا

مدیر برنامه گرت بیل از رده شماره سوم به صدر جدول رده بندی قدرتمندترین مدیر برنامه های جهان صعود کرده است.

صدرنشینی مدیر برنامه گرت بیل؛ بالاتر از مندس و رایولا

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر بارها نام جاناتان بارنت را با اظهارنظر های جنجالی در مورد گرت بیل و انتقاد از نیمکت نشینی های این ستاره ولزی در رئال مادرید شنیده ایم، اما حالا مدیر برنامه گرت بیل قدرتمندترین مدیر برنامه در دنیای ورزش به شمار می آید.

 

طبق ادعای فوربس، جاناتان بارنت با عقد قراردادهای فعال به ارزش یک میلیارد پوند و هزینه های نقل و دریافت کمیسیون‌های بیش از 99 میلیون پوند در صدر جدول قدرتمندترین مدیر برنامه های جهان جای گرفته است.

 

1445077

 

شرکت تحت مدیریت جاناتان بارنت بیش از 200 بازیکن را تحت قرارداد داشته و او بنیانگذار و رئیس گروهی به نام (پر ستاره) مستقر در لندن است و به جز گرت بیل، مدیر برنامه بازیکنانی چون سائول نیگز، هافبک جوان اتلتیکومادرید نیز به شمار می آید.

 

خورخه مندس و مینو رایولا، دو مدیر برنامه بزرگ دیگر در فوتبال جهان به ترتیب در رده های سوم و پنجم جدول قرار دارند. خورخه مندس و آژانس مستقر وی در پرتغال قراردادهای فعالی به ارزش 908 میلیون پوند دارند. وی سال گذشته برای انتقال 100 میلیون پوندی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس نقش آفرینی کرده و همچنین مدیر برنامه ستاره هایی چون برناردو سیلوا و خامس رودریگز نیز هست.

 

مینو رایولا که مدیر برنامه پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد است با کمیسیون هایی به ارزش 54 میلیون پوند در رده پنجم این لیست قرار دارد. اسکات بوراس، مدیر برنامه فعال در عرصه بیس بال و جف شوارتز، قدرتمندترین مدیر برنامه رشته بسکتبال در رتبه دوم و چهارم قرار دارند.

دیدگاه‌ها