کد خبر : 1644840 | 29 مهر 1398 ساعت 22:49 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مانچینی به بازگشت بوفون به تیم ملی ایتالیا

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، احتمال بازگشت جیجی بوفون و دنیله ده روسی به اردوی آتزوری را رد نکرد.

واکنش مانچینی به بازگشت بوفون به تیم ملی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، جیجی بوفون و دنیله ده روسی دو سال قبل و بعد از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی 2018 در دیدار برگشت در مقابل سوئد در استادیوم سن سیرو، از تیم ملی ایتالیا خداحافظی کردند. اما دوران حرفه ای این دو ستاره محبوب ایتالیایی هنوز ادامه دارد و روبرتو مانچینی تصمیم گیری در مورد احتمال بازگشت بوفون و ده روسی به اردوی آتزوری برای رقابت های یورو 2020 را را به آینده موکول کرد.

 

1445090

 

روبرتو مانچینی گفت: "ما می خواهیم تیم ملی ایتالیا را به جایی بازگردانیم که شایسته حضورش هست. ایتالیا تا به حال چهار بار در جام جهانی قهرمان شده، اما برای مدتی طولانی در رقابت های جام ملت های اروپا توفیقی نداشته و ما می خواهیم در سال 2020 این راه را طی کنیم."

 

قرار است به زودی و در دیداری دوستانه یا بازی های تشریفاتی مقدماتی یورو 2020، یک مراسم خداحافظی برای بوفون و دنیله ده روسی برگزار شود.

 

روبرتو مانچینی در این رابطه گفت: "این ایده رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بود و من با او موافقت کردم. این اگر این امر رخ دهد اتفاقی بسیار خوب برای فوتبال ایتالیا خواهد بود. آیا بوفون و ده روسی در یورو 2020 نیز حضور خواهند داشت؟ خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها